msport Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Hør rundt om du kjenner noen som kjenner noen Hvis du er økonomisk så bør du vente med å lakkere til du har alle delene på plass. Men M5-fanger og m3-bodykit? Hva slags bil er det du har egentlig? jeg har da ikke m3-bodykit hehe. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62072&highlight= Skal sta og prate med de på verkstedet imorgen, høre om de har et pristilbud til meg
Rabies Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Sikkert min ''snikeposting'' som har blitt blandet med din. Har ikke M3 kit jeg heller, men planene er der:)
morteym Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Oj, ikke meninga =) Blingsa visst litt her..
msport Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Sikkert min ''snikeposting'' som har blitt blandet med din. Har ikke M3 kit jeg heller, men planene er der:) hehe, d går bra gode planer det vettu
msport Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Oj, ikke meninga =) Blingsa visst litt her.. hehe, np
msport Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 burde jeg lakkere ''grillen'' på fronten også , i bilens farge ?
Rabies Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 NEI! Eller det kommer ann på hvordan farge du har på bilen. Svarte nyrer er tøfft. Eller originalt med kromramme og svarte ''riller''. min mening:)
msport Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 NEI! Eller det kommer ann på hvordan farge du har på bilen. Svarte nyrer er tøfft. Eller originalt med kromramme og svarte ''riller''. min mening:) Eni der skal lakke nyrene svarte, samme farge som bilen. Men jeg tenkte på fangeren, ''grillen'' som er er på fangeren er svart (ser det på første side). Trenger jeg og lakkere den også eller ?
Rabies Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Personlig liker jeg når gitteret er litt matt svart. Har du fått noen pris på jobben enda?
msport Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 ok. ringte å spurte da, om det kom til å bli et par tusen ? Ja minst det sa han karen jeg prata med. Men går jo bra det, snart lønning igjen;p hehe.. Listene på fangeren tar jeg fra gamle fangeren. Skal bli bra dette når det kommer på plass Pluss sote ruter, 19 '' felger
Rabies Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Heldiggrisen. Eneste jeg har fått gjort er å bytte til gråe blinkere, og cup kit er bestillt. Skulle komme senest på mandag:) Driver å kikker på noen 17'' OZ som skulle gå for en grei pris. (Har 15'' stål på vinter OG SOMMERdekka ) Også må jo full M3 optic på plass så fort jeg har råd til det da
msport Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 hehe Ja da må du nesten ha noen nye felger , 0Z er bra på e36 må slenge ut noen bilder av bilen din da
Rabies Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Lager en tråd om den så fort jeg kommer ordentlig i gang. Store planer, Ikke fullt så stor lommebok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå