Kaptein Vom Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Har en gearkasse type getrag 245 Har ikke hatt den i bil, men skal være i orden. Ligger her og sammler støv, så 500kr burde være greit. Denne kassa skulle vistnok være en sportkasse, men jeg får det ikke helt å stemme med gearskiftinga, med 1gir ned osv. Det kjennes ut som om det er vanlig kasse med 1.gir opp. Hvis det viser seg virkelig å være en sportskasse er dette et kupp Fint om noen får bruk for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hvilken bil er det denne 245 kassen kommer fra egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Hvilken bil er det denne 245 kassen kommer fra egentlig da? Kommer fra E21 320-323i 1980-1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Nummeret på kassa er 245.0.054 0.00 Noen som vet om dette er standardkasse, od eller dogleg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Da kaster jeg kassa, hvis ingen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Er det 5 trinns kasse? Hvis ja, kan jeg hente den på vei hjem fra gardermoen i morgen, slik at du slipper å hive den. Kan få en bøtte torsk for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Er det 5 trinns kasse? Hvis ja, kan jeg hente den på vei hjem fra gardermoen i morgen, slik at du slipper å hive den. Kan få en bøtte torsk for den Tilsvarede ei bøtte i kr holder Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Da er gearkassa solgt for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå