sveinern2 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Synest egentlig han fortjente det så jævlig. Men kjipt å vrake 2bmw http://www.youtube.com/watch?v=4kidPBRwQy8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Sett den før, men ja. Fortjent når du gjør sånn på steder med andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 hater sånn musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 de er nok ikke de eneste.. en brandbil brøt vikeplikten på søndag for meg.. en politibil så jeg kaste seg ut forran en annen bil så den måtte bremse hardt, selv om politiet hadde vikeplikt.. ingen i uttrykning. Og på kvelden nå så kjørte en busssjåfør forbi meg og holdt på å skive meg i autoverner fordi jeg lå 5km under grensa og tok det med ro.. mange komplette idioter på veien merker jeg.. har hatt lappen i 1 og ei halv uke etter å ha hvert fotgjenger i 3mnd.. og jeg ser minst 5tullinger hver dag nå som jeg selv har roa ned tempoet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Når man kjører sånn må man regne med litt svinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Lol Surt for de Stemmer det D.C.V!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Ikke akkurat imponerende presatsjoner noe av det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Kjipt det der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 kjipt å kræsje bilen sin for å drive å småsladde på den måten, fikk jo ikke til noe bra en gang fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Kjipt for han som ble påkjørt av en sånn idiot.. Hadde det vært meg så hadde jeg klikka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Det er ikke sånn går det som burde vært i headingen her,men sånn kan det gå. Jeg har lekt sånn mange ganger,men aldri gjort noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Har en kompiss som kondemnerte imprezaen sin når vi var å sladda på en parkeringsplass. Kan bare si kanal + lyktestolpe (med sånn kloakk betongring rundt fyllt med pukk) = kondemnering. Han var lite blid etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Satt akkurat å så på masse klipp med folk som kræsjer... off, fort gjort Hvordan ble det med forsikringa på den imprezaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Han hadde bare ansvar ettersom det jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå