Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på en lengre tur og var uheldig å søle cola i fremsetet. Fikk ikke gjort så mye med det da.

Nå er dette en skjemmende flekk og eg trenger råd om hvordan eg kan få fjernet den. Colaen er sølt i en 520 95 touring modell med stoffseter.

Skrevet

prøv sånn skumrens (turtle wax tekstilrens ) på sprayboks. Spray masse på flekken, børst hardt med børste, la det tørke, støvsug etterpå!

Hvis ikke det funker, prøv å spray på sånn Oxi eller hva det heter. Rosa flasker.

Skrevet

Kjøp skinn...hehe.

Bruk turtle sin seterens som det blir sagt her. Tror ikke du slipper unna med bare flekken egentlig. Tror du må ta hele setet. Vil helt sikkert bli renere der du vasker , og da vil du se forskjellen.

Kjenner ikke en som har sånn støvsuger med munnstykke og sepesprøyte på da. Slik en som de bruker til klargjøring av biler. da tar du hele bilen på 30 min + tørketid.

Du fikser det sikkert.

Skrevet

Er bare teit å komme med "kjøp nytt sete"-kommentarer. Det er så åpenbart, og helt unødvenig..

Men et ordentlig tips er å kjøpe BMW sin egen seterens som du får billig hos gsbildeler (gå inn på nettsidene deres og ekstrautstyr tror jeg det var).. Jeg hadde noen flekker som kom lett ut ved å bruke det. I tillegg er det lite, men god lukt av denne.

Enkelt og billig.

Skrevet

Det går jo også an og dra innom nærmeste renseri og leie en tepperenser?

Men da burde bilen fått tørke etterpå..

Spruter jo på en blanding av såpe og vann og støvsuger det av etterpå..

Blir litt fuktig.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...