ove-i Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Var ute på en lengre tur og var uheldig å søle cola i fremsetet. Fikk ikke gjort så mye med det da. Nå er dette en skjemmende flekk og eg trenger råd om hvordan eg kan få fjernet den. Colaen er sølt i en 520 95 touring modell med stoffseter.
jensemann23 Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 prøv sånn skumrens (turtle wax tekstilrens ) på sprayboks. Spray masse på flekken, børst hardt med børste, la det tørke, støvsug etterpå! Hvis ikke det funker, prøv å spray på sånn Oxi eller hva det heter. Rosa flasker.
jolly Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Kjøp skinn...hehe. Bruk turtle sin seterens som det blir sagt her. Tror ikke du slipper unna med bare flekken egentlig. Tror du må ta hele setet. Vil helt sikkert bli renere der du vasker , og da vil du se forskjellen. Kjenner ikke en som har sånn støvsuger med munnstykke og sepesprøyte på da. Slik en som de bruker til klargjøring av biler. da tar du hele bilen på 30 min + tørketid. Du fikser det sikkert.
ove-i Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 kjøp nytt sete Lurte faktisk på det, for det blir jo absolutt det billigste. Gode råd er dyre heter det vel....
ingard Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Er bare teit å komme med "kjøp nytt sete"-kommentarer. Det er så åpenbart, og helt unødvenig.. Men et ordentlig tips er å kjøpe BMW sin egen seterens som du får billig hos gsbildeler (gå inn på nettsidene deres og ekstrautstyr tror jeg det var).. Jeg hadde noen flekker som kom lett ut ved å bruke det. I tillegg er det lite, men god lukt av denne. Enkelt og billig.
majuz Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Det går jo også an og dra innom nærmeste renseri og leie en tepperenser? Men da burde bilen fått tørke etterpå.. Spruter jo på en blanding av såpe og vann og støvsuger det av etterpå.. Blir litt fuktig..
marararius Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Autoglym sin sånn seterens, eller interiør rens eller hva den heter Sånn 500ml sprayflaske. Funker kjempe bra !
Berre83 Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Det beste er jo å rense hele setet, så slipper du å få skjoller... Så kan du jo kjøpe Noano Care til å bahandle setene med. Da trekker ikke colaen ned i setet neste gang du søler.... Helt genialt. http://www.relekta.no/produkter/overfla ... ID=PROD168
Ad|oS Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Hvis du bruker en slik "steamer" skal du vel få vekk mye. Har hørt folk si de skal få vekk det meste, så burde vel fungere her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå