DJArrival Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Hei! Har endelig fått kjøpt meg min første bil, har alltid hatt lyst på BMW, så når denne dukket opp, kunne jeg ikke si nei.. Bilen er en e34 525ia 89-modell Litt synd at den er automat, men går egentlig helt fint. Prisen var heller ikke uoverkommelig, men var noe småfiks før eu-godkjenning. Ikke noe alvorlig da. Sommerfelgene Si litt om hva dere synes. Er interessert i ideer til evt oppgradering og annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Pen bil. Denne E34 synes jeg er absolutt penest uten mye ekstra plastikk. Din ser fin og clean ut og hold den slik. Alt alt for mange som henger på masse plastikk og resultatet er som oftest elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Ser veldig bra ut denne bilen her med den stylinga og di felgene,speil osv:) Fin farge på bilen var det oxo Legg gjerne ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Å grattis med kjempe fin første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJArrival Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Takk! Har ikke tenkt å slenge på noe mer plastikk nei. Synes den er veldig grei som den er. Eneste kan kanskje være en annen bakfanger enn den som står på. Passer ikke helt inn i helhetsbildet. Har dessverre ikke annet bilde sett bakfra enda. Hentet bilen i helgen, og har ikke hatt anledning til å ta noe flere bilder, men det får komme senere Har tenkt på annet enderør da, er litt puslete det som står på, hehe.. Har lyst på litt mere 6erlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Sleng heller på en annen frontfanger istedet for hekkspoiler. Bilen så jo grei ut ellers, er det shadowline som står på nå? Så et bilde me svarte vinduslister og resten med chrome. Synes E34 ser best ut med shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJArrival Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Har faktiskt tenkt litt på det og blir veldig lav med den frontfangern som står på.. Er ikke kromlister nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 grattis med bil da så jo veldig fin ut denne da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJArrival Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Gratulerer med rå første bil! Får mer og mer lyst på E34 i tillegg til den jeg har nå. Utrolig fine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Dette er en kjempebil, ser veldig bra ut i lakken. Men du må ikke gjøre noe mer med den Når det gjelder uroriginal plast funker dette ganske greit. E34 tåler sånne plast kits veldig dårlig. Det er en bil med veldig stramme linjer og klassisk look. Da blir det jo helt teit å sette på fangere som ikke fører hjemme. M5 bakfanger hadde vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Gratulerer med ny bil Samme som første bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dewey Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Hei! Gratulerer med flott først bil Sinnsyk fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 grattis med ny bil! hva heter felgene du har på bilen? kunne tenkt meg slike på min e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJArrival Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Liker også fargen veldig godt a_hansen: Det er jeg faktisk ikke helt sikker på, kanskje noen andre kan hjelpe ? Noen som vet hva felgene heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå