Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 bømmmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Sykt, at det ikke er fler interesserte i denne bilen :\ Sykt rå er den ! Ikke ille pris heller ville jeg tro. Ser strøken ut. Skulle gjerne hatt den selv! Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Sykt, at det ikke er fler interesserte i denne bilen :\ Sykt rå er den ! Ikke ille pris heller ville jeg tro. Ser strøken ut. Skulle gjerne hatt den selv! Bump! Takk for det. nei, bilen er faktisk veldig strøken. Arbeidet som er gjort med facelift og alt slik er gjort hos BMW verksted GS-bildeler på Bud. Liker bilen veldig godt og er rimelig å kjøre samtidig som den har ett pent utsenede. (synes jeg) Så hadde hatt den selv om ikke jeg skulle kjøpt leilighet snart og gått skole til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 opp opp opp opp opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin w s Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvordan er det med rust på denne bilen? bulker og eller skader i lakken? stand på interiøret/setene NAF-test, neste EU? tror jeg er relativt interisert... martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvordan er det med rust på denne bilen?bulker og eller skader i lakken? stand på interiøret/setene NAF-test, neste EU? tror jeg er relativt interisert... martin er ikke rust på bilen.. heller ikke noen bulker. en piiiitteliten prikk på frontfanger nederst og en liten en på ene speilet der litt lakk er vekk.. den er ikke Naf-testet, men var inne i forrige uke på verksted å byttet en abs-føler som var gåenog de gikk over bilen generelt. skal nå inn på BMW på fredag å få slettet feilkoden, da verkstedet her ute ikke hadde nok "utbredt" diagnoseprogram. Interiør vi jeg anslå som riimelig strøkent.. ikke noe slitehull i seter el stygge merker noen plass.. Bilen er godt holdt og det som er gjort med facelift front og hellakkering er gjort hos GS bildeler på Bud. Godkjent BMW verksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 opp igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsholm Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Heisann. Snakket med deg via SMS. Siden jeg nå har sett flere bilder, er jeg ganske sikker på at dette er bilen for meg. Jeg vil gjerne "reservere" den til jeg er hjemme fra sjøen, da mitt bud er 140. Send meg en PM om dette er mulig, slik jeg kan slutte å lete etter flere biler på nettet Btw, hvor lav er den? :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Heisann.Snakket med deg via SMS. Siden jeg nå har sett flere bilder, er jeg ganske sikker på at dette er bilen for meg. Jeg vil gjerne "reservere" den til jeg er hjemme fra sjøen, da mitt bud er 140. Send meg en PM om dette er mulig, slik jeg kan slutte å lete etter flere biler på nettet Btw, hvor lav er den? :=) Du har PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg