Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig å sparkle over en slik skjøt og pusse det jevnt før lakkering?

Noe info om hvordan man kan gjøre slik?

Har sett en som har gjort dette med acs-addon (leppe) på fangeren bak.

Det så sinnsykt bra ut, vil si det var omtrent like fint som m-tech fanger.

Skrevet

er ikke vanskelig.. men ikke kless på all sparkel med en gang. ta deg heller god tid- og ta på flere ganger dersom du ikke har sparklet mye før og har kontoll på hva du driver med- da det er mye mer stress å måtte pusse ned overflødig sparkel, og å få det gjevnt om du tar for mye på..

gjør deg SIKKER på at det ikke er vibrasjoner i noen av delene, og fest ORDENTLIG.. hvis ikke sprekker sparkelen..

Skrevet

Okei.. det høres jo ut som et prosjekt som lar seg gjennomføre.. det viktigste er at sluttresultatet blir bra da.. jeg har ingen erfaring med styling, lakk etc på bil, men jeg har sparkla og pussa mye i leiligheten så har en viss "peiling" tror jeg :P

Skrevet

alt hjelper.. ;) lykke til!

et triks.. bland i litt mye herder hvis du ikke gidd å vente så lenge på å la lagene stå å tørke når du holder på å sparkle opp til når du skal pusse..

viktiske er å få det i "plan" først. pusse litt ned, og sparkle igjen porene etter at "fugen" er i plan..

å grovpusse med store korn (lavt korningsnr på papiret) kan være lurt.

husk maske da dette støvet ikke er bra for lungene dine. å dekke til garasje og bil kan også være lurt.. støver mer enn du tror..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...