Gå til innhold

Verkstedlokalet :)

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle legge ut ett bilde som illustrerer stemningen :D

Dette er ett verkstedlokale jeg får låne en flik av til mitt E36 prosjekt. Inspirasjonen kommer stormende med en gang jeg stikker nesen inn her :)

Fra venstre:

E28 BMW 518i - Prosjekt

E24 BMW 635i - GOOOOOOD bil :D

Volvo PV 444

E28 M535i :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

E28 545i Turbo :D :D Denne går GODT :!:

Bildet...

kr76t547xfuao8u245tt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant Calitri :) Knall plass å holde på detr der gitt :) Men blir mer beundring av disse nydlige klenodiene enn å jobbe på "Blakkline'en" da :D:P

Hehe, "blakkline".. den var god :)

Ja, illustrerer litt at bilen er svart, og at det i utgangspunktet er ett økonomi prosjekt :) Hehe...

Skulle helst ha hatt den m535'en, for det må jo være en av de peneste bilene ever produsert..

Den der er noe av det strøkneste jeg har sett av E28. Den er entusiasteid i hele sitt liv :) Men nåværende eier har sett noen rustbobler og vurderer å lakke opp igjen til våren, eller hva Calitri?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kansje en skulle sjekke om det er utleie mulighet på dette stedet, da det er nedlagt produksjon.

2nekyu39v96pkk37d2o9.jpg

Ligger så å si vis a`vis Eiker motorshop hokksund. Her kunne en lett lånt med seg felger etc.. på prøve. Kunne sikkert fylt med 20 bimmere. For et bimmers.no miljø det kunne blitt ;-) (pokker tror faktisk dette kunne fungert egentlig), hmm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kansje en skulle sjekke om det er utleie mulighet på dette stedet, da det er nedlagt produksjon.

2nekyu39v96pkk37d2o9.jpg

Ligger så å si vis a`vis Eiker motorshop hokksund. Her kunne en lett lånt med seg felger etc.. på prøve. Kunne sikkert fylt med 20 bimmere. For et bimmers.no miljø det kunne blitt ;-) (pokker tror faktisk dette kunne fungert egentlig), hmm).

En ting er å leie plass til bilen sin rundt forbi, det er sjeldent noe problem, finns nok av folk som leier ut til campingvogner/biler,båter og biler. Men problemet kommer som regel når man ønsker tilgang til plassen for å skru etc. Dessverre. Jeg fant til slutt ut at det lureste var å kjøpe meg et hus med dobbeltgarasje :D

Skal si det det var endel artige budrunder med samboeren min, første vi gjorde under visning var at jeg forsvant til garasjen å hun i huset :P Sånn det skal være det.

Sklei litt ut her men.

lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jo sh0rty^

sjønner til dels. Her er altså lokale med produksjon som har vært, så burde være en god deal med leieavtale som en person tørr stå ansvarlig for og der etter leie ut vil jeg tro. Mulig slikt er mere komplisert enn som så? Ble bare noen kjappe tanker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...