Kaptein Vom Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Deilig med garage, varme, løftebukk og ølkjøler. Fint å luffe ut i garagen å gjøre det som passer meg. I dag er det i demontering av E36 og warsteiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 he desverre ikkje løftebukk i garasja, men varme e det der å kjøleskap:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Mange fine biler der ja Rustboblenne på E28'n var vell hovesakelig på takluka eller? Bakfangeren er ikke 100% strøken i lakken den heller, men det spørs jo hvor perfekt han/du skal ha det Savner den bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Jep,greit å ha plass og utstyr. Eg har ca 14mx8m garasje med løftebukk,kompressor,motorløfter,motorbukk,arb.benker,varme og det meste av håndverktøy ettersom eg skrur på vogntogene mine innimellom også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Mange fine biler der ja Rustboblenne på E28'n var vell hovesakelig på takluka eller? Bakfangeren er ikke 100% strøken i lakken den heller, men det spørs jo hvor perfekt han/du skal ha det Savner den bilen der... Stemmer det... Men som den perfeksjonisten han er, så vil han ha denne strøken Har vært missunnelig på "Silver" siden han fikk tak i denne bilen jeg Hvordan går det med din Bimmer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 hehe, ja er takluka å litt på den eine døra, lovte sølve å ta godt vare på den, å da skal den mest sansynli få ny lakk:) er ikkje so mange strøkne m535 igjen desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 her e m535 n min:) gammelt bilde, menst sølve ha den detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 enda hatt en plass å skrudd på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Går fint med gamlebiln din Tenkte jeg skulle spandere ny lakk på den i vår, samme farge som står på nå.. Ellers har jeg kjøpt noen MiM felger og senka den, samt små-mekka litt. Blir bra tilslutt, har planer om å få den strøken, men pga. økonomien tar dette nok litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Hmmm... Ser det at jeg savner den litt nå Godt du er fornøyd iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå