Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du bør være kjapp. GS slutter å ta inn disse grunnet BMW`s offensiv mot replica :(

Hadde selv en drøm om Hartge Replica Classic 2, men de koster meg like mye som en E36 nr.2 bil :roll:

Mao ikke særlig aktuelt på en gammel E39 :roll:

Skrevet

jeg har slike felger på min e46. 225/40-18 foran og 255/35-18 bak med tüv papirer. hvordan kan jeg finne ut om de er ekte eller replica?

Skrevet
jeg har slike felger på min e46. 225/40-18 foran og 255/35-18 bak med tüv papirer. hvordan kan jeg finne ut om de er ekte eller replica?

De er vel ikke merket med Hartge på innsiden regner jeg med. Samme som ved orginale BMW felger som bærer BMW logo på innsiden.

Hartge Classic eller Classic 2 du har?

Skrevet

Hartge Classic replica felger kryr det jo av over alt. Vanskeligere å finne Classic 2 vil jeg tro. Eneste replica jeg vet om er ALT Miro Type 347. De finns i 18" og 20" utførelse. Men om noen importerer disse vet jeg ikke...... Kan jo ev. bestilles fra over dammen da :wink:

1ksucpeq8rvlg0vs3g2n.jpg

Originalt koster jo disse #¤¤&%&¤.

Skrevet
Eneste replica jeg vet om er ALT Miro Type 347. De finns i 18" og 20" utførelse. Men om noen importerer disse vet jeg ikke...... Kan jo ev. bestilles fra over dammen da :wink:

1ksucpeq8rvlg0vs3g2n.jpg

Originalt koster jo disse #¤¤&%&¤.

Ja, jeg fant de over dammen, men jeg er litt gammeldags av meg. Og slikt har jeg ikke prøvd enda. Skulle hente inn pris for meg og Mr.Ellingsen her inne. Men jeg fikk ikke kontakt de første gangene, også rant det ut i sanden :(

Sorry Ellingsen, kom på at jeg ikke har pm deg om dette heller :oops:

Orginalt falt utenfor grunnet pris ja. Fikk tilbud fra Hartge i Trondheim, nette 48.000,- :tongue: Ble liiiiitt i overkant for å si det mildt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...