///Mysild Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 dekkene er helt nye, de har stått i et år for den bilen de sto på ble smelt på vinteren... felgene kan sikkert trenge litt pleie, noen riper og litt merker... men ikke så voldsomt kanskje en avbalansering også hadde vært bra... de har stått på en e36 med senk, uten valsing... bud! foran 225/45 bak 235/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 kom med bud... over 1000, men selger ikke for under to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 tusen kroner var jo billig.. bare dekkene er jo verd det dobbelte om dem er ganske nye.. du skal ikke bruke dem selv da, som spinnefelger til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 hvor mye betalte du for dem når du kjøpte dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 skrev over 1000 hehe... blir nok brukt til spinning hvis ikke hehe... de stod på den grønne bilen når jeg kjøpte den, eller, jeg fikk de etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 får by tusen jeg da, siden dekkene er nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 hehe.. men du får dem nok ikke for 1000 hehe.... spinner jeg dem ut får lage litt show på bimmerstreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 kunne du ta noen bilder av riper/skader? Vet du om felgene er rette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 har jo kjørt med de i 1 1/2 år, har bare hatt lodd på dem, men ellers skal de være greie mener jeg... de foran er kantkjørte men ellers fine, og de bak er ikke kantkjørte men litt småmerker... skal prøve å ta bedre bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Byr 2k. Henter den 13/2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 ET 35 felgim 17x8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Joda... Jeg er jo her. hehe. Går og venter på lønns-slippen nå. Finner vel ut av det senest på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 oki... hehe bare å si ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå