Galskap Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 og en liten videosnutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Praktisk å kunne brøyte litt snø samtidig som man er ute og har det gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 jøss.... tøff bil, men hva er det hvite? du kaller det for snø...det har ikke jeg sett her nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 store penger til de som klarer å dressere snøen til å legge seg KUN i fjella! Da kan vi oppsøke den viss vi vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 store penger til de som klarer å dressere snøen til å legge seg KUN i fjella! Da kan vi oppsøke den viss vi vil! Jeg vil legge til STOOOOOOOOOOORRRRRREEEEE penger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Slenger noen kroner i den potten ja, ble en tur gjennom innfjordstunellen i dag, få av snø og is uten å kaste bort energi på å skrape. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Jeg donerer en nyre og den venstre balla mi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 hahahah @ filmklippet Jeg vet hva du føler, holder på akkurat sånn selv nå Du -gir- på du, skal frem! er ikke snakk om noe annet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 hahahah @ filmklippet Jeg vet hva du føler, holder på akkurat sånn selv nå Du -gir- på du, skal frem! er ikke snakk om noe annet ! hehe:P riktig ^^ er så morro enkelte plasser, i runkjøringer o.l. setter bilen i 5. gir, tråkker clutchen å bånn å spøler løst hjulene i 160 km/t spruter ned alle andre biler bak med snø =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Jeg donerer en nyre og den venstre balla mi:) Der la alle forskerene prosjektet på is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 jøss.... tøff bil, men hva er det hvite? du kaller det for snø...det har ikke jeg sett her nede Du burde ikke være eplekjekk. Vi husker begge hvordan snøen ikke akkurat velsignet sørlandet sist vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Jeg donerer en nyre og den venstre balla mi:) En sånn en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 ser ikke mye bra ut.. kunne i det minste plukket stylingen =) hahahaha! din kanin?? jævla hissig! http://www.youtube.com/watch?v=v3npFusgNNo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg donerer en nyre og den venstre balla mi:) En sånn en? Hva med bilde av den venstre balla da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå