Dirty Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 hei! noen som kjenner Mavoma her på forumet? vis du kjenner fyren! kan du gi meg et nummer på PM ? han skylder meg penger for en Tannstang Moderatoredit (Fredrik): Du skriver i ditt innlegg nr. tre at du har all den informasjonen du trenger for å få kontakt med "Mayoma". Hvordan dere går frem videre er ikke interessant for oss andre og derfor en privatsak. Vi ønsker ikke å publisere oppfordringer (direkte/indirekte) til ulovligheter og derfor er tråden nå stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Har du ikke adressen hans da? Prøvd å søke den opp på Opplysningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Hadde det vært så enkelt! sporingslappen er vekk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 vis du søker etter navnet i forumet finner du nummeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Da har jeg all info jeg trenger! så vist det blir mer tull nå! så blir det roadtrip på meg å gutta! Greit det ikke er snakk om de "Store" Pengene. men folk skal ikke klare å lure seg unna med å ikke betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Har vært i kontakt med fyren! virker som en tilbakestående idiot! så folk ikke gidd å kjøp eller selg med Mavoma. rissikerer bare å bli lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 syns det bare er svin og fanteri her nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 syns det bare er svin og fanteri her nå jeg... Ja desverre mye av det! så fra nå av ! er det slutt, skal ha ALLE pengene før jeg sender! ellers beholder jeg heller delene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Det som er dumt med å hanle privat på nett. Selger er skeptisk til å sende varer før betaling er mottatt og kjøper er skeptisk til å betale før varene er sendt. ond sirkel det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rino Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 postoppkrav? er en hake med det også og det er at selger kan risikere og måtte betale porto 2 ganger hvis kjøper ikke henter ut pakken. kan løses med at kjøper forskudds betaler porto og oppkrav gebyr, vil ikke kjøper det har han ikke brukt for noe deler heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 send i oppkrav vis det er mindre pakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Kan jo innformere om at fyren har ikke betalt enda nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 hvor bor han? Kan vi ikke samle en gjeng her på bimmers og stikke og ta jævelen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg