crom Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 får vel nye glass til 250 pr lykt..heller kjøp det:) Hvor vanskelig er det å få lyktene tette igjen etter bytte av glass?
jensemann23 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 ramma følger vel med, så det er vel bare å ta godt med silikonstift på pakningen ogklipse på plass:)
jensemann23 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 ser nå når jeg har montert det igjen at det ble en god del bedre av operasjonen min. Lyktene ser nyere ut:) Skal ta dem enda skikkeligere en annen dag:)
jolly Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ja men det var flott. Rubbing og tannkrem som skal til neste gang du hiver deg rundt. Er vel det som er den viktigste prosessen. Avslutt med en god polish
jensemann23 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 ja, jeg prøvde med sånn rød boks fra biltema. Ganske grov rubbing som liksom "pusset" godt. Merka at den tok tak når jeg pusset liksom. Men bør vel holde på en halvtime-time med rubbingen for å få det skikkelig!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Det er vel en del enklere på e39 siden de har plast glass. E36 har glass så de tror jeg ikke du får bra dessvere, Kjøp deg nye først som sist, blir en del bedre lys da
crom Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Har steinsprut i ene lykteglasset mitt så hadde vært fint og fått byttet. Noen som kjenner kvaliteten på ebay-sakene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå