Gå til innhold

Automote kundebil, type touring

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå fet stv! Får lyst på barn og barnevogn når man ser en sånn :shock: Tror det hadde vært kult med chrome takrails og mørksorta vindu 8) Når det gjelder den stadige Automote diskusjonen kan jeg bare legge til at bestekompisen min kjøpte en av de første bilene Sivert "laga" og han har den enda og har vært svært godt fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå fet stv! Får lyst på barn og barnevogn når man ser en sånn :shock: Tror det hadde vært kult med chrome takrails og mørksorta vindu 8) Når det gjelder den stadige Automote diskusjonen kan jeg bare legge til at bestekompisen min kjøpte en av de første bilene Sivert "laga" og han har den enda og har vært svært godt fornøyd med den!

Ble jeg nysjerrig.. Hvilken bil og har du noen bilder av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jeg nysjerrig.. Hvilken bil og har du noen bilder av den?

Har ikke noen bilder her men kan prøve å skaffe. Der er iallefall en blå E36 320 Coupe med 19" Ac Schnitzer felger, effektanlegg hele veien(syk lyd), veldig lav og hadde Rieger front før men har nå byttet org M3 front og bakfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra valg ang styling og felger. Stilrent. De som kommer med negative kommentarer beviser bare sin mangel på intelligens og evne til og sette seg selv i samme stol som dere på automote. Jeg for min egen del har gitt opp dette forumet for lenge siden.. like håpløst å snakke moral her inne som å spille skjakk med en ape. men må si dere er flinke til og ta all drittslenginga som kontruktiv kritikk. du kan være sikker på at de som slenger dritt i deres tråder vil være de første til og gå i forsvarsmodus ved kritikk på sine prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra valg ang styling og felger. Stilrent. De som kommer med negative kommentarer beviser bare sin mangel på intelligens og evne til og sette seg selv i samme stol som dere på automote. Jeg for min egen del har gitt opp dette forumet for lenge siden.. like håpløst å snakke moral her inne som å spille skjakk med en ape. men må si dere er flinke til og ta all drittslenginga som kontruktiv kritikk. du kan være sikker på at de som slenger dritt i deres tråder vil være de første til og gå i forsvarsmodus ved kritikk på sine prosjekter.

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...