Dr_S Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 FK onepiece lykter ja.. Er emblemet fjernet foran? Lurer fremdeles på baklyktene...sotespray? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Likte den touringen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Denne var veldig stilig. Kunne treng litt soting på vinduene. Lurer også på det med sotinga på baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 FK onepiece lykter ja..Er emblemet fjernet foran? Lurer fremdeles på baklyktene...sotespray? Tviler sterkt på att de er lakksota, tipper det er mørke inpro-lykter.. Skal høre med sivert.. Tror emblemet er fjerna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Rå fet stv! Får lyst på barn og barnevogn når man ser en sånn Tror det hadde vært kult med chrome takrails og mørksorta vindu Når det gjelder den stadige Automote diskusjonen kan jeg bare legge til at bestekompisen min kjøpte en av de første bilene Sivert "laga" og han har den enda og har vært svært godt fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Rå fet stv! Får lyst på barn og barnevogn når man ser en sånn Tror det hadde vært kult med chrome takrails og mørksorta vindu Når det gjelder den stadige Automote diskusjonen kan jeg bare legge til at bestekompisen min kjøpte en av de første bilene Sivert "laga" og han har den enda og har vært svært godt fornøyd med den! Ble jeg nysjerrig.. Hvilken bil og har du noen bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Rå fet stv! Får lyst på barn og barnevogn når man ser en sånn Tror det hadde vært kult med chrome takrails og mørksorta vindu Når det gjelder den stadige Automote diskusjonen kan jeg bare legge til at bestekompisen min kjøpte en av de første bilene Sivert "laga" og han har den enda og har vært svært godt fornøyd med den! Ble jeg nysjerrig.. Hvilken bil og har du noen bilder av den? Har ikke noen bilder her men kan prøve å skaffe. Der er iallefall en blå E36 320 Coupe med 19" Ac Schnitzer felger, effektanlegg hele veien(syk lyd), veldig lav og hadde Rieger front før men har nå byttet org M3 front og bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Veldig bra valg ang styling og felger. Stilrent. De som kommer med negative kommentarer beviser bare sin mangel på intelligens og evne til og sette seg selv i samme stol som dere på automote. Jeg for min egen del har gitt opp dette forumet for lenge siden.. like håpløst å snakke moral her inne som å spille skjakk med en ape. men må si dere er flinke til og ta all drittslenginga som kontruktiv kritikk. du kan være sikker på at de som slenger dritt i deres tråder vil være de første til og gå i forsvarsmodus ved kritikk på sine prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Veldig bra valg ang styling og felger. Stilrent. De som kommer med negative kommentarer beviser bare sin mangel på intelligens og evne til og sette seg selv i samme stol som dere på automote. Jeg for min egen del har gitt opp dette forumet for lenge siden.. like håpløst å snakke moral her inne som å spille skjakk med en ape. men må si dere er flinke til og ta all drittslenginga som kontruktiv kritikk. du kan være sikker på at de som slenger dritt i deres tråder vil være de første til og gå i forsvarsmodus ved kritikk på sine prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Syns det automote gjør er veldig bra og denne touringen føyer seg inn i rekken av pene biler automote har bygd! Fikk selv bygd bil for noen år siden hos automote og var i allefall kjempe fornøyd da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hadde jeg hatt råd.. Mye fint karosseriarbeid på de bilene der.. Tenker da på badlook, og bytting til racing bensinlokk for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Nytt bilde Fytti h......., den var RÅ!! Lys solfilm på alle rutene utenom frontruta, og du har en stk. perfekt touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Nyyyydelig bil det her!! Så lav vil jeg ha min oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Så lav vil jeg ha min oxo Dine BMW'r har ikke pleid være noe særlig høyere nei . Når skal du kjøpe min? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Fytti h......., den var RÅ!! Lys solfilm på alle rutene utenom frontruta, og du har en stk. perfekt touring Solfilm på FRONTruta er vel neppe særlig heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå