Mexos Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Hurtigruta skal vel ha en 4500kr. Ellers finnes det egne selskap som transporterer biler, men de tar sikkert noe av det samme. Billigste måte er å kjøre bilen selv.
Hawkon88 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 hente selv? kor fra sotra er du da ? brattholmen.. du? kan ikke hente- da jeg bor hjemme, og foreldrene mine ikke skal vite om bilen..
StianA Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 hente selv? kor fra sotra er du da ? brattholmen.. du? kan ikke hente- da jeg bor hjemme, og foreldrene mine ikke skal vite om bilen.. tørr jeg og spørre hvorfor de ikke skal vite om bilen? er det julegaven dems?
caraen Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Transport med bil (trailer) er billigst. Sjekk med byråer i begge ender. Man kan ofte få bra priser fordi mange av disse trailerne kjører "tomme" den ene veien (oftest på returen). Jeg vil tippe at du kan få en pris på mellom 1.500 og 2.500 kroner. Selv sendte jeg en bil fra Haugesund til Oslo i fjor vinter for 1.500 kroner med et lokalt byrå her i Haugesund som skulle over fjellet og hente nye biler til et par forhandlere her i byen. Ulempen er at man som oftest ikke får velge avgang og ankomst ved å bruke bilfraktfirma.
worms Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 hente selv? kor fra sotra er du da ? brattholmen.. du? kan ikke hente- da jeg bor hjemme, og foreldrene mine ikke skal vite om bilen.. Bor på kolltveit eg.
Hawkon88 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 hente selv? kor fra sotra er du da ? brattholmen.. du? kan ikke hente- da jeg bor hjemme, og foreldrene mine ikke skal vite om bilen.. tørr jeg og spørre hvorfor de ikke skal vite om bilen? er det julegaven dems? fordi det er små drøyt å ha en bil stående i flere år før jeg har råd til å overhale motoren, for å bygge 400hk i en e30 når jeg måtte mase meg til å få 218 i den i utgangspunktet.. og fordi når jeg får den har jeg 3biler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå