Gjest Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Har et sett angel eyes til E30. Crome angel eyes fra inpro/Depo. Nye. 2000kr inkl frakt. Kan ta sorte Hella De i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 hei... har sorte de lykter jeg helt fine.. bytte?? har du bilder av dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 reedline: hvor mye skal du ha for di sorte DE-lyktene? det er til pre-facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 hei... har sorte de lykter jeg helt fine.. bytte?? har du bilder av dine? Er det hella lykter du har? Og de er hele og fine uten skader osv? Har ikke bilder av mine men de er vel disse. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7925.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 jepp de er hele å fine ikke noe skader bruker de til vanlig men er på jakt etter angel eyes kan bytte som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Crome angel eyes fra inpro/Depo. ER MØKKA LYKTER! ikke verdt en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Skikkelig smart sagt Reedline. Hadde de lyktene på min E30 i 7mnd, ingen problem i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Crome angel eyes fra inpro/Depo. ER MØKKA LYKTER! ikke verdt en dritt Hehe den kommentaren der bekrefter inntrykket jeg har av hvor seriøs du er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Seriøs?! hva f.... kan dokumentere at det er søppel lykter! ser du sliter med å få solgt de! hvorfor bruker du de ikke bare?? nei seff du vil bytte de i lykter som er dobbelt så råe og ikke minst dyrere psss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Ro deg ned Reedline. Før du må lage deg ny bruker på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå