rhildre Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Abbonerer på denne tråden jeg om det er greit? greit det du motor rom ser veldig bra ut:D skrudde av skjermene for og se etter rust, men det var heldigvis veldig lite og finne:D orginal og uorginal bensin tank
dr.lazzaroni Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Abbonerer på denne tråden jeg om det er greit? Hvordan gjør man det?
rhildre Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Abbonerer på denne tråden jeg om det er greit? Hvordan gjør man det? hehe, den så det hadde vist va han mente=P
BmwBoy///M Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 konge bil du får nok mye moro med den utrolig sterk motor. har samme motor som skal inn i en e21 med 3dobble weber og grenrør. bilen din ser veldig bra ut, de bilene er kjent for rust du er en av de få som ikke har lykke til
Dralle Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Abbonerer på denne tråden jeg om det er greit? Hvordan gjør man det? hehe, den så det hadde vist va han mente=P
rhildre Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 var noe slik jeg tenkte det var;P
rhildre Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 har fått begynt og kappe ut og er snart klar til og sveise inn nye plater der det var rusthull. har litt arbeid igjenn med og kappe ut, men får se om jeg får begynne og sveise inn imorgen:) herrsens svenske gull !! har fått bilen på bukker hjemme i garasjen nå Noen som har kule felger og annbefale til denne bilen her? Vurderer BBS RS, tror det kan bli bra:D ble bra det der synst jeg:) er ikke helt ferdig, endel småtteri igjenn før det skal smørest inn.
wicky124 Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 ligger vel fine 16toms bbs her på forumet?
rhildre Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 ligger vel fine 16toms bbs her på forumet? tror det ja, tror det blir stiligt på bilen:D
///MoePower Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Dette prosjektet her kommer jeg til å følge med på. Forgjengeren til 7-serien dette.
rhildre Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Dette prosjektet her kommer jeg til å følge med på. Forgjengeren til 7-serien dette. ja jeg vet det:D har fått sveiset inn endel i dag også, vet du om noen her på bimmers som har e3 deler og selge?
///MoePower Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 vet du om noen her på bimmers som har e3 deler og selge? Desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå