Gå til innhold

Bmw 3.0 s ..Ny lakkert:) Alpine White

rhildre
 Share

Anbefalte innlegg

hei:)

Har akkorat vært og hentet meg en gammel klassiker..

bilen er så og si rust fri, må sveise inn på ene jekk feste og litt på en kanal. Eller er det ikke noe rust. Understell trenger en litten opp puss, motor messig virker den meget bra. Planen for bilen frammover er og ta det lille med rust som er igjenn, og de små tingene som mangler, som hull i bensin tank og det, og fikse bremsene på ene siden, fordi de henger. Etter det blir det og pusse ned bilen og få den sendt til lakkering. Jeg går fortiden på skole, så får ikke gjort så mye hver dag. Men tror bilen kan bli veldig bra ettervert.

Innvendig er den ganske bra, men setene er ganske slittne, så blir vell og sette inn andre orginale e3 seter med tiden. Bilen er helt orginal, og slik skal jeg prøve og holde den.

Bilen er importert frå sverige, så har ikke fått norske skilt på den enda.

100_0134.jpg

litt små ting som må gjørest men, men det er bare kos:)

100_0133.jpg

1.jpg

100_0135.jpg

100_0142.jpg

God bagasjeroms plass, men har kun en 10 liters bensin tank nå. Pga rust hull i orginal tank.

100_0139.jpg

Karrosoriet er overaskende bra , utroligt att en 1972 mod kan vær så rustfri:)

100_0140.jpg

100_0145.jpg

100_0146.jpg:D:D:D:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja!..dette er gobil vettu. ser ut som du har gjort ett bra kjøp!!, nå er det bare å stå på, å gjøre en skikkelig god jobb!,, så blir dette supert:Dhehe

jess, bilen skal bli bra med tiden:) bmw treff til sommern?

Så klart!, blir en bra stor gjeng som reiser nedover:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har fått deg.

Har du noen spesielle planer, eller blir det original-restaurering?

Hvilken farge har du tenkt på? Jeg vil foreslå den alpinhviten som man får på dagens BMWer.

takk for det:) skal prøve og holde den mest mulig orginal tenker jeg, jeg har tenkt og lakke den opp igjenn hvit ja..den alpina hvit fargen, er den noe lik hvit perlemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med staselig bil. Så ut som ett skikkelig godt objekt.Noen fine felger og litt lakk på denne så blir det knall.

jo takk for det:D blir vell og få kjøpt noen bbs rs og ha på den :D

Alpina er heller ikke feil :wink:

ja, den fargen er fin:) idag har jeg holdt på me bremsene på venstre frammhjul..ene slangen var potta tett, så må få ordnet meg en ny bremse slange..skal se om jeg får punktet hullene i bensin tanken imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...