sportevo 3 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 komplett m-tech int.,seter dørpaneler,førerstol slitt,kan skaffe nytt trekk.resten av int er strøkent,selges 5000.-
Balltre Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Ser ut som et helt vanlig interiør med sportstoler. Hva er det som er så M-tech med dette?
Garasjesalg Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Trodde mtech stolene hadde mtech merke på jeg?
frank0312 Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 disse stolene er helt like de jeg har skaffet meg ,bare det at mine har m merket på ryggen. eg er helt sikker på at disse er mtech stoler .
Balltre Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Jeg trodde M-Technik interiør var noe som fulgte med M-Technik interiørpakken. Disse ser ut som helt vanlige sportstoler med standard setetrekk for facelift. Hva er det som er så helvetes M-tech med dette?
Jostein Jørgensen Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Hva er det som er så helvetes M-tech med dette? Ekstrautstyrkode 331 (m-tech,sportspakke) bruke disse vanlige sportstolene i sin kampanje. Bilene med denne 331-pakken ble kun levert i fargene Sterlingsilber,Delphin og diamantschwartz met. Banne gjør man heller ikke i kirken.
Balltre Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Ja, det var som du skriver vanlige sportstoler i M-tech sportpakken. M-tech interiøret var i en annen pakke som het M-tech interiørpakke. Farveutvalget til M-tech sportpakken var årsmodellavhengig. Grovt sett sølv, grått og sort met. Senere også hvitt, rødt og sort uten met.
Jostein Jørgensen Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 At jeg ikke forsto dette før det ble avslørt i en annen tråd.
Jostein Jørgensen Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 At jeg ikke forsto dette før det ble avslørt i en annen tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå