|Ole| Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 oki, missforsto sikkert ei svar lenger framme i forumet, eg trudde det, men så såg eg en film med bilen før eg monterte turbo, hadde rådebank allerede da. Trur ikkje turboen gjorde det noko bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 endelig er jeg kvitt tenningsproblemene. Nå varver jeg glatt hele registeret. Orket ikke finne opp hjulet på nytt så jeg byttet til 60-2 hjul før "karlo" villig stilte opp for en ny tur med laptopen. Litt mer boost nå (kjører 0.7) så tenker jeg at jeg er "fornøyd" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Har du noen eksteriør bilder av den e30 da `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 lite å vise til, mangler fangere og skjørt (m3) dessverre. men jeg kan da alltids ta noen. venter litt til før jeg ofrer noen eksponeringer med speilrefleksen på den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Moro at det endelig funker! Nå gjelder det bare å holde bilen på veien og brenne mest mulig dekk og bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 bensin får den jo tydeligvis nok av. HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 kristov og ehrnst på tur @ 180KPA funksjon før finish: ti minutters kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hva er det på felgen? Gummi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 fett stikkakslen kom forresten ut i to separate deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hahaha nå lo jeg godt "funksjon før finish" Har du forresten fått fiksa mappe problemet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 jepp, bare tuning som gjenstår nå tror jeg. Skal prøve litt mer på privaten før det går på rulla. Skal bygge meg en tenningsbank device dingseboms sammen med kristov nå i nermeste framtid. Satser på å klare mye selv hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 hmmm....nå er LC-1 helt på styr. Noen som har mye erfaring med innovate LC-1? Den friker helt ut afr'en viser for lite bensin, men bilen ryker svart ved pådrag så det skal være plenty fuel. har prøvet å kalibrere på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå