M30Punk Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Meget strøken 3.5l (m30b35) ifra e32 735ia selges komplett med alt utenom svinghjul å gir,gått ca 200.00 å går meget pent,null forbruk av olje eller vann...5000,- kan sendes Tlf 99359553.
M30Punk Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 med ledningsnett og alt? Jepp med nett å hjerne servo å alt,utenom gir å svinghju
Aroid Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 hva blir det i frakt å send noe sånt til Ørskog (ved ålesund)?
M30Punk Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 hva blir det i frakt å send noe sånt til Ørskog (ved ålesund)? Med norcargo ca 1500,- Jeg betalte 1350,- nå for en 745i turbomotor ifra sola til hønefoss,er ikke så dyrt som folk skal ha det til..Kjøper du denne motor'n får du et sjeldent strøkent eksemplar storsekser,kjempe god lyd i den..go motor
Aroid Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg har sjelden strøken M30 B35 motor i fra E28 M535 som har godt 140000km. men jeg skulle ha hatt en en til 3.5 som jeg skulle bygg om til turbo motor.
M30Punk Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Jeg har sjelden strøken M30 B35 motor i fra E28 M535 som har godt 140000km. men jeg skulle ha hatt en en til 3.5 som jeg skulle bygg om til turbo motor. Ja de har du et godt utgangspunkt her..v nærmere innteresse ring eller mld på 99359553
Eika Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 men da får du kr til å sende delene mine tilbake da etter og ha solgt deler for 50 000+ her inne den siste tiden er det kun itteno jeg har hatt store problemer med.. solgte han noen deler som vistnok ikke var så bra som jeg sa, overførte pengene tilbake til han og har aldri sett delene eller pengene etterpå
M30Punk Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 men da får du kr til å sende delene mine tilbake da etter og ha solgt deler for 50 000+ her inne den siste tiden er det kun itteno jeg har hatt store problemer med.. solgte han noen deler som vistnok ikke var så bra som jeg sa, overførte pengene tilbake til han og har aldri sett delene eller pengene etterpå Som sagt,send meg depositumet mitt så kommer delene dine skal du se. Skryter stadig vekk av hvor mye du har solgt deler for å du har så peiling at det er ikke måte på,men forskjell på en original å innkorta mellomaksel ser du ikke forskell på? Type du..Handla av mange inne her jeg,men kun du som prøvde å lure meg,så nok en gang sendes delene dine da jeg har fått igjen depositumet mitt!
Eika Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 jeg overfører ikke 1kr til deg føre delene er HER... hvorfor i helvette skal jeg overføre kr til en tjuv som tar delene pengene og delene men ikke holder avtalene... prøvde og lure deg? da hadde jeg nok ikke overført pengene tilbake i tilegg så sier du atte motorfestene mine er brukt så jeg kan beholde depositumet og atte det blir ubehageligt for meg hvis jeg kommer og skal hente delene mine.. hva faen er det du trur du er? du er bare en feit skinnhead som trur du er noe.. jeg skal til helvette ha delene mine tilbake uansett hvor ubehageligt det blir for meg de som tviler på disse trusselene jeg har fått kan komme å lese sms'ne jeg får av han feite idioten
M30Punk Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 jeg overfører ikke 1kr til deg føre delene er HER... hvorfor i helvette skal jeg overføre kr til en tjuv som tar delene pengene og delene men ikke holder avtalene...prøvde og lure deg? da hadde jeg nok ikke overført pengene tilbake i tilegg så sier du atte motorfestene mine er brukt så jeg kan beholde depositumet og atte det blir ubehageligt for meg hvis jeg kommer og skal hente delene mine.. hva faen er det du trur du er? du er bare en feit skinnhead som trur du er noe.. jeg skal til helvette ha delene mine tilbake uansett hvor ubehageligt det blir for meg de som tviler på disse trusselene jeg har fått kan komme å lese sms'ne jeg får av han feite idioten Nå skal du ikke åpne kjeften om feit da men,har noen trussel mld ifra deg her jeg å..du overførte penga jeg ga for disse delene ja,men du har beholdt depositumet som jeg ga deg for disse delene derfor har jeg ikke sendt deg delene. Du er utrolig barnslig som driver å kaller å truer meg over sms..men men du får drive på
M30Punk Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 er denne solgt? Ja jeg har den enda,en som har sagt han skal ha den men han har ikke penger tror jeg...
M30Punk Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 noe bilder av denne? Sitter fortsatt i e30'n,kan sikkert få tatt noen bilder imorra men de fleste vet vel åssen denne motoren ser ut..den er dønn strøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå