Kobar Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 hva er "prøveprengt"? Jeg var med på noe liknende av dette ifjor vinter, hvor jeg kjøpte en gammel sierra stv til vrakpant, med skilt, og en kamerat gjorde det samme og kjøpte en gammel golf 2, en tredje person fikk tak i en volvo 240, og vi kjørte rundt og hadde "biltikken"! meget morsomt!! det tok litt av i slutten da jeg parkerte hengerfestet på sierraen langt inn i grillen på golf`n, og det eletriske ble helt kaputt på golf`n, da var det bare å kjøre den flat med 240`n, noe som gikk ganske smertefritt for volvo`n som nesten ikke fikk skader i fronten av å gjøre en golf totalvrak! (kjørte i 50 rett inn i sidedøra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 (kjørte i 50 rett inn i sidedøra) hahah ser det for meg e30'n ligna nesten litt på min gamle 7'er etter den blei taka og herja ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå