Harald e30R Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hei selger mine 20" crome felger nå, Hadde tenkt til og ha de på min Lexus is 200 men synes kansje ikke de passet helt den stilen jeg var ute etter. Dim er 245/40/20 og felgene er 20*8,5. innpress på Et 35 Har to boltsirkler 5*114 og 5*120 alt er så og si nytt har rullet 30mil på en bil frafør. meget pene og har ingen skader. Nypolerte så er noen fine lekkerbiskner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 pris? passer de til E39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Har ikke Bmw's 5 serie Et 35 innpress da? jeg er ikke helt sikker men mener de skal passe Nyere 5 serier. Pris 25 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 damn for en profil. hva slags bil har du hatt de på? edith: siste bildet kom ikke opp første gangen jeg titta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 damn for en profil. hva slags bil har du hatt de på?edith: siste bildet kom ikke opp første gangen jeg titta Profilen er ikke så ille egentlig. ser akkuratt passe ut. meget behagelig og kjøre på også :0) begge bildene fungere fint her Noen andre som ikke får inn bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå