Gå til innhold

stempel + bilder

Singda
 Share

Anbefalte innlegg

det som er så snedig at jeg tok en komp test når jeg hadde på toppen å da hvar det denne sylinderen som hadde mest komp, men det kun jo ha vært toppakningen som hvar mere strøken der en runt de andre sylinderne..

Tenkte å ta en sylinder leksajsetest men må få lånt meg et slik appurat en plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell rundt stempelringene det skal forøvrig være tett. Så om du merker noe til dette på en komp test tviler jeg på.

Er ikke mekaniker, men virker nå logisk :P Stempleringene som tar seg av dette jobben (tett mellom sylindervegg og stempel)

Ja enig der ja, virker som det ikke har noen betydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten at jeg skal garantere for at det ikke vil havarere, så tror jeg det der skal gå fint. forutsatt at stempelringer også er fine.

da er det vel ikke noen grunn til at det skal skje?

det jeg tror- er at en tidligere eier har gjort dette- og overhalt toppen etterpå. byttet ventiler osv- slik at skaden ikke gjør noe kritisk direkte. (fungerer som den skal, men dersom merkene ikke hadde vært slik så kunne du unngått noe som kan skje med stempelet slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten at jeg skal garantere for at det ikke vil havarere, så tror jeg det der skal gå fint. forutsatt at stempelringer også er fine.

da er det vel ikke noen grunn til at det skal skje?

det jeg tror- er at en tidligere eier har gjort dette- og overhalt toppen etterpå. byttet ventiler osv- slik at skaden ikke gjør noe kritisk direkte. (fungerer som den skal, men dersom merkene ikke hadde vært slik så kunne du unngått noe som kan skje med stempelet slik)

er litt sånn rufsette i sylinderveggen der atme den bøyen,men det tror jeg ikke stempelet går, å den bøyen er jo ikke intil sylinderveggen så mener stempelringene er bra ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...