JanE24 Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Lager en ny tråd til film og bilder fra treffet på Ringbanen så ikke linker drukner! E23 vision: http://www.youtube.com/watch?v=a3XnlKhkeSA Hovedvideo: http://www.youtube.com/watch?v=8_in4bmH0ek NeonMuffler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Ugjevnt underlag? Ble ikke litt slitsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 hahah.. den e23'n tar seg godt ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 nei da gikk bra det.. kjørte med gule koni og 60-60 senk og de var bare morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 ah, det var en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 det ujevne underlaget er jo bare på veg inn til banen.. på en røten grusplass dekket av is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Var jo gøy på den grusplassen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Det så gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Gjorde en tabbe når jeg skulle lage til avi fil, sånn at jeg må begynne på nytt. Må lage flere avi filer for så brenne de ut på dvd. Når jeg blir ferdig med dette sender jeg JanE24 disse i posten for redigering. Ser ut til å være mye film av selve kjøringen. Tipper rundt 45-50min uredigert. Tror ikke det trengs redigere så veldig mye fra meg, men må selvføgelig legges sammen med annet Matrielle JanE24 mottar. Så tolmodighet folkens Fått inn noe film og bilder JanE24? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 hvordan blir dette da? blir det en film som bare blir lagt ut eller er det betaling på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Vet ikke hvordan JanE24 har tenkt legge det opp egentlig. Om det skal sendes ut må jo selvfølgelig frakt,porto, dvd plate betales iallfall. Var noe snakk om legge dette ut på nette også vet jeg. Vel best JanE24 svarer på dette. Ellers så får vi håpe på treff ganske snart der vi tar overlevering av film på plassen Viktigste nå er at alle som har foto og film avtaler med JanE24 for redigering. Så mass på de som har matriell nå da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 sender noen bilder jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Grabba noen bilder fra filmen jeg sender JanE24: smez 325cab-88 Mannen til Muska Smez, usikker på sjåfør Mikke1986, 360grader som han utførte 2 ganger Chris_325iM tror jeg? Ja et lite av meg også Azeton Wicky124 Ja her har du bilde av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Se her ja,for heller kjøpe meg nye dekk til neste gang!Funker dårlig med uslitte bak dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå