smez Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Se her ja,for heller kjøpe meg nye dekk til neste gang!Funker dårlig med uslitte bak dekk. bare å si i fra så ordner jeg en bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Var det noe film/bilder av meg da? Kjørte en burgunder rød e34 den dagen Ikke verdens beste slædder, men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 glenno det er meg som sjafør på begge bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 straffings av biler huff å huff =) hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Heisann, er i Trondheim på jobb nå, snør som bare faen og har fått låne en Ford Transit fra romertiden, men den har bakhjulsdrift Moro! Har oppdatert linken til en fra YouTube, her er ekstra sekunder på filmen som ikke ble med på den originale! Har ikke fått noe film enda ser det ut som, men kommer hjem torsdag kveld, så får se da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 så ut som et veldig bra treff. skulle gjerne vært der men får bli med neste gang det er. får håpe det passer bedre mot jobben da. ps: det er ikke grus plass på vei inn til ringbanen.. det er betong der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Wicky124 Ja her har du bilde av deg nåmmen..bimmern ser supercool ut takk for bildet:) send fler om du har av min..hmm...får dukke opp tidligere neste gang med nyvasket bil...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 se der ja du fikk med hele turen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Driver legge filmen over på pcen. og de var ikke så mye som var bra der. Enkelte klipp er nok brukbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 skjer med at ingen tok bilder av bilen jeg kjørte da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 AVI fil på 20gb fikk jeg..! Har ikke helt teken med å legge hele greia over til avi akkurat.. Tar du jan imot en selve tapen eller? Eller kan du glenno fikse dette med og legge det over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 azeton.. off topic.. men du kjenner noen jeg kjenner du elisabeth og leif gjøran iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 azeton.. off topic.. men du kjenner noen jeg kjenner du elisabeth og leif gjøran iallefall jaha? Hvor har du møtt de? elisabeth er eksen min hehe. Leif, han er en historie for seg selv hehe! Hvordan er det du kjenner de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 leif,den kleptomane lystløgneren kjenner jeg fra skolen.. elisabeth kjenner jeg fra nettet.. men hu er venninda til ei jeg er på dealer`n med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Leif er en løgner av dimensjoner.. Helt utrolig at det går ann! Han skulle drepe meg etter at jeg hadde klint litt med dama hans..! gal fyr! ååhh? har elisabeth flere fine venniner eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå