Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Se her ja,for heller kjøpe meg nye dekk til neste gang!Funker dårlig med uslitte bak dekk.
bare å si i fra så ordner jeg en bra pris
  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann, er i Trondheim på jobb nå, snør som bare faen og har fått låne en Ford Transit fra romertiden, men den har bakhjulsdrift ;) Moro!

Har oppdatert linken til en fra YouTube, her er ekstra sekunder på filmen som ikke ble med på den originale!

Har ikke fått noe film enda ser det ut som, men kommer hjem torsdag kveld, så får se da!

Skrevet

så ut som et veldig bra treff. skulle gjerne vært der men får bli med neste gang det er. får håpe det passer bedre mot jobben da.

ps: det er ikke grus plass på vei inn til ringbanen.. det er betong der

Skrevet
Wicky124 Ja her har du bilde av deg :-)

w82rrnbgpsclgl0qxi08.jpg

nåmmen..bimmern ser supercool ut 8)

takk for bildet:) send fler om du har av min..hmm...får dukke opp tidligere neste gang med nyvasket bil...hmm...

Skrevet

AVI fil på 20gb fikk jeg..!

Har ikke helt teken med å legge hele greia over til avi akkurat..

Tar du jan imot en selve tapen eller? Eller kan du glenno fikse dette med og legge det over?

Skrevet
azeton.. off topic.. men du kjenner noen jeg kjenner du :P elisabeth og leif gjøran iallefall :P

jaha? Hvor har du møtt de? elisabeth er eksen min hehe. Leif, han er en historie for seg selv hehe! Hvordan er det du kjenner de?:D

Skrevet

Leif er en løgner av dimensjoner.. Helt utrolig at det går ann! Han skulle drepe meg etter at jeg hadde klint litt med dama hans..! gal fyr!

ååhh? har elisabeth flere fine venniner eller?:D

9x5713yex6xrtqwye31k.png

rj2rgtgqj2f3asob5xjg.png

eittd5fgn7dsdw2hppct.png

rdvlbmdjzfr2fi9k15fq.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...