SteffenM2 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 hvem er disse private piratene som kjører uten meg??? Stian Klausen som arrangerer. 325icab_88 her inne, treffet er ment for at han og kompisene hans skal få lekt seg på bane. De ville ikke ha mer enn 10biler, nå er det 10 så. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 kebabhatere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 kebab er godt.. Men seriøst. det her med overføring til pcen her gikk veldig dårlig..! Så jeg tror nesten jeg skal snakke litt med glenn å dra til han! hyggelig man du glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 kebabhatere... Er nok ikke det det går på, er mest at vi har satt en grense. Og den er nokså full. Har ikke noe med rasisme eller å ha noe imot deg, går på at det rett og slett er fult. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Ja, jeg som har dratt i gang dette først og fremst for kameratgjengen her hjemme. Vi er såpass mange nå at vi mener det holder med tanke på kjøremengde osv. Det kommer flere treff utover vinteren vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 kebab er godt.. Men seriøst. det her med overføring til pcen her gikk veldig dårlig..! Så jeg tror nesten jeg skal snakke litt med glenn å dra til han! hyggelig man du glenn Kebab er veldig godt Jepp, dette får vi fikset vet du Azeton. Må bare finne en dag det passer for begge. Pling meg ut på etter middagen imorgen, så finner vi en dag det passer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Uff, fikk skikkelig vinterfølelsen nå, glad jeg bor litt lenger sør Fin film, men drittmusikk da Liker bedre motorlyd jeg på slike filmklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Hvem var forresten den E36 touringen sin? Og hva slags motor? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Den var det odin som kjørte. Fin liten 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 hey! hvor så du den? det var btw ikke min bil var farn til han som sattpå vi "lånte" den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Bumper litt her Noe av tråden gikk ut av sammmenheng her men tilbake til emne: Hva er status nå? Har du mottat de avi filene på dvd jeg sendt deg JanE24? Har alle som hadde noe film/bilder kontaktet JanE24? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 ja sitter bare å venter på en film jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Mye film av deg faktisk Smez så får vi se hvordan Jan E24 redigerer om du får mye eller lite spilletid . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 venter jeg og! er jeg med på filmen eller? :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 venter jeg og! er jeg med på filmen eller? :D:D Jeg trodde jeg skulle fått med alle men rask gjennom gang finner jeg desverre ikke film klipp fra din kjøring Odin . Nå kan det være seg slik at andre kan ha deg på film eller bilder også da så det må de som tok film/bilder si noe om isåfall. Var det noe film/bilder av meg da? Kjørte en burgunder rød e34 den dagen Ikke verdens beste slædder, men! Om det var du som syntes min farge var så fin fordi du hadde det selv tror jeg faktisk har noe klipp, selv om det ikke var direkte sjefskjøring, men nå var det tross alt ha det gøy vi skulle ha det den dagen da:-). Men JanE24 er sjefs redigerer så eventuelt henvend deg til han. Så til dere som tok film/bilder og ikke har tatt kontakt med JanE24, syntes jeg folket bør få vite hvorfor dere ikke har tatt kontakt egentlig. Azeton vet jeg slitter litt, da han har prøvd og sagt ærlig ifra. Er i dioalog med azeton så hjelper han om han ikke skulle få dette til. Om ikke flere bryr seg er det kansje ikke så viktig få til film fra dette treffet eller? (Nå har jeg laget dvd fra drm treffene. Prøvd vist denne på siste treff men syntes få ser på dette og jeg har fått 0 tilbake mld untatt jeg selv spør. Vel får kose meg med min egen dvd da;-). Gidder ikke kjøre film videre uten at det blir interresse rundt dette. Erfaring rikere;-) ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå