Gå til innhold

Video fra Ringbanen Gardermoen 25.November!

JanE24
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kebab er godt.. Men seriøst. det her med overføring til pcen her gikk veldig dårlig..! Så jeg tror nesten jeg skal snakke litt med glenn å dra til han! hyggelig man du glenn :wink:

Kebab er veldig godt :-)

Jepp, dette får vi fikset vet du Azeton. Må bare finne en dag det passer for begge. Pling meg ut på etter middagen imorgen, så finner vi en dag det passer :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper litt her :-)

Noe av tråden gikk ut av sammmenheng her men tilbake til emne: Hva er status nå?

Har du mottat de avi filene på dvd jeg sendt deg JanE24?

Har alle som hadde noe film/bilder kontaktet JanE24?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter jeg og! er jeg med på filmen eller? :D:D:D

Jeg trodde jeg skulle fått med alle men rask gjennom gang finner jeg desverre ikke film klipp fra din kjøring Odin :cry: .

Nå kan det være seg slik at andre kan ha deg på film eller bilder også da så det må de som tok film/bilder si noe om isåfall. :-)

Var det noe film/bilder av meg da? Kjørte en burgunder rød e34 den dagen :P

Ikke verdens beste slædder, men!

Om det var du som syntes min farge var så fin fordi du hadde det selv tror jeg faktisk har noe klipp, selv om det ikke var direkte sjefskjøring, men nå var det tross alt ha det gøy vi skulle ha det den dagen da:-). Men JanE24 er sjefs redigerer så eventuelt henvend deg til han.

Så til dere som tok film/bilder og ikke har tatt kontakt med JanE24, syntes jeg folket bør få vite hvorfor dere ikke har tatt kontakt egentlig. Azeton vet jeg slitter litt, da han har prøvd og sagt ærlig ifra. Er i dioalog med azeton så hjelper han om han ikke skulle få dette til.

Om ikke flere bryr seg er det kansje ikke så viktig få til film fra dette treffet eller?

(Nå har jeg laget dvd fra drm treffene. Prøvd vist denne på siste treff men syntes få ser på dette og jeg har fått 0 tilbake mld untatt jeg selv spør. Vel får kose meg med min egen dvd da;-). Gidder ikke kjøre film videre uten at det blir interresse rundt dette. Erfaring rikere;-) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...