Gå til innhold

Video fra Ringbanen Gardermoen 25.November!

JanE24
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble det noe film av en sliten e28 da?:P var vel den eneste med e28 også når jeg tenker meg om:)

ble ikke så mye kjøring på meg desverre, vil ha mere grep:)

He he her vet jeg det ble endel film, her blir det opp til sjefs rediger JanE24 hva som kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da er grovredigeringen utført!

Skal jobbe litt mer med filmen før jeg får lagt den ut!

Men i løpet av uka skal jeg klare å få den ferdig!

Ble en del klipping da det var mye film med biler alt for langt unna, så det blir en del småsnutter, men det ser ut til at de fleste får en sladd eller snurr med på filmen ;) Selv Odin kom med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Gikk det bra eller? Fronta med en brøytekant utpå kvelden, var is inn mot veien i et kryss, måtte bare redde situasjonen! Men E23 panservogna fikk ikke en skramme! Blir nye dekk på meg, hehe! Var utrolig tøft at det var dere som kom, nesten sjebnen! FIkk igang bilen etter en trasketur etter startgass, da fyra'n med en gang, nå er det full tank ja ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor blir det av filmen? nysgjerrig jeg nå:)

du kan godt sende meg rå matriale Glenno hvis du vil:D

He he , satser på blir mere artig se det redigert fra JanE24 så gidder ikke styre noe mere ut av det nå intill videre. :-)

Heisann!

Da er grovredigeringen utført!

Skal jobbe litt mer med filmen før jeg får lagt den ut!

Men i løpet av uka skal jeg klare å få den ferdig!

Ble en del klipping da det var mye film med biler alt for langt unna, så det blir en del småsnutter, men det ser ut til at de fleste får en sladd eller snurr med på filmen ;) Selv Odin kom med ;)

Ja høres bra ut JanE24. :-)

Men hvem har sendt deg film/bilder JanE24?

Azeton hadde noe film som jeg tror kunne vært bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Gikk det bra eller? Fronta med en brøytekant utpå kvelden, var is inn mot veien i et kryss, måtte bare redde situasjonen! Men E23 panservogna fikk ikke en skramme! Blir nye dekk på meg, hehe! Var utrolig tøft at det var dere som kom, nesten sjebnen! FIkk igang bilen etter en trasketur etter startgass, da fyra'n med en gang, nå er det full tank ja ,)

jada gikk supert det! tror ikke han som bor der er så fornøyd når han så busken sin når han våkna da men :P da var jeg long gone uansett så null stress i grilldress :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...