NeonMuffler Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 skulle akkurat til å bumpe denne da jeg kom hjem:) fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil...m! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 film er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 noen som veit hvordan været er der nå? fortsatt snø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Bor rett ved.. Snøen er nok snart borte.. Altfor varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 hvor mye koster det å leie banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 hvor mye koster det å leie banen? 2000kr. Forige helg etter mye kjøring begynte snøen å forsvinne ja. Men var så mye da vi kom at vi måtte få traktor til å brøyte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Endelig fikk jeg den ferdig! Har vært litt tull da den ene videoklippet var et annet videofomat, jeg fikk redigert den, men redigeringsprogrammet ville ikke lagre den... Men det var kun snakk om 10 sek! Videoen er originalt ca 12 minutter, men YouTube hadde en maxgrense på 10 minutter og Photobucket tok ikke så store filer, men kl 2 i natt ordnet det seg! Så nå er videoen som til slutt ble 9.40 min live og kan ses på YouTube! Håper folket blir fornøyd! http://www.youtube.com/watch?v=8_in4bmH0ek Linken er også på første side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Takk for redigeringen Jepp, dette så veldig bra ut dette JanE24 med tanke på begrenset tid :-) . Kunne selvfølgelig hatt bedre kvalitet med dvd, men dette er jo enklere distrubesjon når en kan bare legge det ut på youtube da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hvis noen vil ha en lengre versjon i best mulig kvalitet på DVD kan jeg sikkert ordne det til kostpris! PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 menneh..bare ett klipp av meg jo:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Du får komme litt tidligere Ble mye diffust på filmen... Har tatt med de fleste filmklippene som ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Hvis noen vil ha en lengre versjon i best mulig kvalitet på DVD kan jeg sikkert ordne det til kostpris! PM Ja det hadde vært intressant. Savnet den 360 grader`n til brodern med den E39`en. Så syntes jeg den sangen du lagde med han i Z-caben var litt tøffere (sola skinner, jeg er så glad) . Slengt på noen av bildene kunne gjort seg også. Ellers veldig fornøyd med redigeringen av klippene og overgangene. Kunne fort blitt litt kjedelig med bilene som var langt unna på banen der. Men kostpris, hva legger du i det? (vurderte selv om jeg skulle lage en lengre versjon, da jeg har meste av matrielle selv, så med klipp fra det azeton kunne dette blitt enda bedre). Men fint om jeg kan slippe og heller få den ferdig redigert . Alltid gøy se hva andre får ut matrielle enn selv sitter med. Ellers så vet jeg ikke hvordan klippene til Chris_325 ble? inboard Men utrolig bra du klarte klippe sammen til så lite og fikk det plassert på youtube, det er imponerende syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Porto + dvd+konvolutt, folk får evt. dele på dvdene! Folk får komme med kommentarer, så kan jeg få ordnet en utbedret versjon! Forresten film 6 var av et format som ikke Windows Moviemaker ikke klarte å håndtere og film 8 manglet fra DVDene jeg fikk! Om du sender meg dette på mail i Avi format er det kanskje fler som kommer med mer! Sleng med litt av azetons materiale om du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Hmm, skal prøve sjekke ut seinere ikveld. Var iallfall et av klippene jeg ikke sendte med vilje ,da under capture ble feil mulig dette var avi 8. avi 6 var litt rart, fordi jeg har brukt samme program og format på alle avi filene. Jepp, da vil jeg gjerne ha en dvd. Kan sikkert kopiere for noen som bor i område her så det går greit JanE24. Fikk du klippet fra Azeton? Prøvde avtale forrige helg med tanke på kjøre ut filmen til Azeton i avi format, men passet dessverre dårig ut, forrige helg. Jepp håper du får noen komentarer JanE24, da det er mye jobb å redigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Takk for det! Det gjør jobben enklere for meg om folk kopierer dvdene! Dette får være en teaser, skulle ønske alle klippene var som den av den burgunderrøde E34'en, i langversjonen er hele det klippet med, men vi får kanskje rullere på å filme så blir det mye knallopptak! Etter neste treff blir det nok mye bra film! Dessuten er det BMWCCN treff i Sigdal 26-27 januar! http://www.bmwccn.no/hordaland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå