Gå til innhold

Video fra Ringbanen Gardermoen 25.November!

JanE24
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis noen vil ha en lengre versjon i best mulig kvalitet på DVD kan jeg sikkert ordne det til kostpris! PM ;)

Ja det hadde vært intressant. Savnet den 360 grader`n til brodern med den E39`en. Så syntes jeg den sangen du lagde med han i Z-caben var litt tøffere (sola skinner, jeg er så glad) :-). Slengt på noen av bildene kunne gjort seg også.

Ellers veldig fornøyd med redigeringen av klippene og overgangene. Kunne fort blitt litt kjedelig med bilene som var langt unna på banen der.

Men kostpris, hva legger du i det?

(vurderte selv om jeg skulle lage en lengre versjon, da jeg har meste av matrielle selv, så med klipp fra det azeton kunne dette blitt enda bedre). Men fint om jeg kan slippe og heller få den ferdig redigert ;-). Alltid gøy se hva andre får ut matrielle enn selv sitter med. :-)

Ellers så vet jeg ikke hvordan klippene til Chris_325 ble? inboard

Men utrolig bra du klarte klippe sammen til så lite og fikk det plassert på youtube, det er imponerende syntes jeg :-)

Batteriene streika Glenno... ikke helt profft å stille med flate batterier gitt, tror kulda tok knekken på dem :S får stille sterkere neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha det henger jo ikke på greip! batterier blir bedre når det er kaldt!

Du har ikke vurdert å ta kjemitimene om igjen eller? ;)

Den kjemiske reaksjonen i et batteri går tregere jo kaldere det blir, og dermed får man lavere spenning ved lav temperatur enn ved høy temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det henger jo ikke på greip! batterier blir bedre når det er kaldt!

He he javel, starta bilen i 20 minus noen gang med dårlig batterie f,eks?

Vel, fadern hadde Excursion 7.3l diesel som brukte å være litt tung startet i 30minus med dårlig batterier..

Ikke alltid det var noe hjelp i å bruke startboosters heller. Så brukte varmluftskanon å satte den under motoren for og varme.. etter 30min sånn fyrte den alltid med en gang:)

Men dette var en videotråd?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Det gjør jobben enklere for meg om folk kopierer dvdene! Dette får være en teaser, skulle ønske alle klippene var som den av den burgunderrøde E34'en, i langversjonen er hele det klippet med, men vi får kanskje rullere på å filme så blir det mye knallopptak!

Etter neste treff blir det nok mye bra film! Dessuten er det BMWCCN treff i Sigdal 26-27 januar! http://www.bmwccn.no/hordaland/

Den er ikke burgunderrøde E34'en hmm, den er calypsorot rød, he he.

Joda som sagt tidlig i denne tråden skal SteffenM2 ha æren for det klippet og er herved offisiell master ansvarlig for filming, he he ;-)

Ja Januar bmwccn hordaland må jeg få til. Bor rett nede i gata for å kalle det i bygdesammenheng :-) Bmwccn har dessverre ikke fått til slikt selv om det er 50mill kortere vei og dobbelt antall medlemmer, vil jeg tippe. Synd det der egentlig men. Kansje bmwccn øst burde slå seg under vestfold eller telemark istendfor? Diskusjon der hører kansje mere til på bmwccn fora selv om mange av bimmers.no brukerne er medlem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var jo ikke med på filmen heller jo!:( er det helt seriøst 0 kjørebilder og film av meg??

Hmm, var ikke du med på det ene klippet da Odin? Var vel du kun med blå E36 touring? Sjekk fra 5:29 i klippet til 5:46. Er i ikke dette deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...