Gunnar Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Håper folket blir fornøyd! http://www.youtube.com/watch?v=8_in4bmH0ek Linken er også på første side Fin film! Takker for den, moro å få sett litt for oss som ikke kunne komme også. Så kan vi jo se hva vi gikk glipp av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 hm, modum hørtes langt unna ut:) så er vel lettest(for meg hvertfall) at du sender det på mail eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Avi fil 6 er den med brodern`s 360 grader som han gjorde 2 ganger . Sendt deg pm JanE24 angående avi 6 og avi 8. Hvilken format la du ut på youtube med JanE24? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 hm, modum hørtes langt unna ut:) så er vel lettest(for meg hvertfall) at du sender det på mail eller noe He he ikke lange cruise turen med bimmer`n det da http://www.gulesider.no/kart/map.c?star ... 0000336352 Skal kikke litt imellom så kansje jeg får ut noen klipp kunne sendt over. Men blir ikke ikveld og ikke i råformat. (Kansje lage til et lite treff i Vikersund bakken neste helg med photoshots. Lage til et bakkeløp der kanseje også, da rally gutta pleier det innemellom. ? Da vil det være et mål for turen, he he. Det var en spøk akurat nå, men kansje seinere i 2008). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 hm, modum hørtes langt unna ut:) så er vel lettest(for meg hvertfall) at du sender det på mail eller noe He he ikke lange cruise turen med bimmer`n det da http://www.gulesider.no/kart/map.c?star ... 0000336352 Skal kikke litt imellom så kansje jeg får ut noen klipp kunne sendt over. Men blir ikke ikveld og ikke i råformat. (Kansje lage til et lite treff i Vikersund bakken neste helg med photoshots. Lage til et bakkeløp der kanseje også, da rally gutta pleier det innemellom. ? Da vil det være et mål for turen, he he. Det var en spøk akurat nå, men kansje seinere i 2008). hehe, møtes halvveis da? fint hvis du hadde fått sett fort gjennom og ordna noe ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 NeonMuffler fant frem 3-4min så nå kan du velge: Dårlig kvalitet på 6.25mb som kan sendes eller mye bedre på 72,8mb som sikkert må hentes. Vel sendt deg en pm som du kan svare på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 ja der ja!!! kunne han som sitter på det klippet av meg sendt meg alt film han har når jeg kjørte værsåsnill for du har vel mer enn når jeg kjører tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 ja der ja!!! kunne han som sitter på det klippet av meg sendt meg alt film han har når jeg kjørte værsåsnill for du har vel mer enn når jeg kjører tilbake Hør med JanE24 fordi jeg finner det ikke på min film. Blir for mye å sitte studere alle sec på nytt nå Odin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 det så artig ut det der, må få vært med neste gang hvis det arrangeres igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 her filmen Glenno redigerte for meg kun meg som kjører her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Syk rå smelle lyd fra den E36en fra 7:50-8:00..Hvem som eier den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Syk rå smelle lyd fra den E36en fra 7:50-8:00..Hvem som eier den bilen? Hmm, kan det ha noe med en bærbar pc og inngrep derfra å gjøre tro? Takk for hjelpen NeonMuffler for hjelpen til å legge ut klipp på youtube Klipp av Mikke1981 sine 360 grader, som ikke kom med i hoved filmen. http://www.youtube.com/watch?v=pML6902MXR0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 haha, nice mikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Takk takk:) Og takk til deg NeonMuffler for å lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå