smez Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 er det noen som har noe mer kjøring med ,eg da? hadde vært morsomt å hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 er det noen som har noe mer kjøring med ,eg da? hadde vært morsomt å hatt Joda var mere av deg. JanE24 skulle lage en større film i dvd kvalitet etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 er det noen som har noe mer kjøring med ,eg da? hadde vært morsomt å hatt Har en inboard med deg.. der du også burner på snø? og der du varmer henda dine på bålet Å det skal jeg få ordnet til glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 er det noen som har noe mer kjøring med ,eg da? hadde vært morsomt å hatt Har en inboard med deg.. der du også burner på snø? og der du varmer henda dine på bålet Å det skal jeg få ordnet til glenn hehe det er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 ikke for å mase men skjer det noe her el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 ikke for å mase men skjer det noe her el? Tja si det. Venta på tlf fra Azeton skulle ringe slik at vi fikk lagt over film fra han i avi format, for da videre sende dette til JanE24. Vet heller ikke om JanE24 fikk iorden det ene klippet (avi6 filen) jeg sendte, som han trøblet med sist. Så står ikke på meg iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Venter på film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Venter på film! Ja hvordan ble det med det klippet (avi6) JanE24? Fikk du det til eller skulle jeg sende det på nytt? Azeton har ikke kontaktet meg angående filmen denne uken så vet ikke om det blir noe derfra. Til uka har jeg ingen mulighet til å hjelpe Azeton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Sendte du det på mail eller? Har ikke fått avi6... Haster ikke så vanvittig, er fullt kjør i jula og 2.januar drar jeg 14 dager til Cuba! Blir nok ikke noe film før det om det ikke kommer nå... Er nesten klart for neste treff ved de tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Nei ikke sendt deg avi 6 på nytt JanE24. Du fikk den med på sendingen jeg gjorde men du fikk den ikke til nevnte du noe om. Kan godt sende den på en enkel cd? var vel på ca 6-700mb. Send meg ditt tlf nr på pm så kan jeg ringe deg eventuelt. Edit: Slik var det Porto + dvd+konvolutt, folk får evt. dele på dvdene! Folk får komme med kommentarer, så kan jeg få ordnet en utbedret versjon! Forresten film 6 var av et format som ikke Windows Moviemaker ikke klarte å håndtere og film 8 manglet fra DVDene jeg fikk! Om du sender meg dette på mail i Avi format er det kanskje fler som kommer med mer! Sleng med litt av azetons materiale om du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Vel, I morgen skal jeg uansett forbi drammen en tur. Så om du har tid da kan vi vel møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Vel, I morgen skal jeg uansett forbi drammen en tur. Så om du har tid da kan vi vel møtes? Jepp burde gå det. Send meg en sms eller slå på tråden så kan vi avtale litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Ja nå har jeg fått lagt over klipp fra Azeton over på 2 dvd`er så dette vil sikkert bli sendt imorgen eller noe av Azeton. Men har du JanE24 fått til avi6 eller skal jeg sende denne på nytt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Send på nytt du! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Jepp, skal få prøvd sendt imorgen JanE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå