Gå til innhold

Meget bra 90mod E30 325i m-tech II cab... SOLGT


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

åssen e30 m3 er det du ivll handle?;)

En E30 Alpina B6 3.5s er jo drømmen da.. men skal jeg ha råd til det så må jeg nok gå for noe ombygd :roll: Har hatt en orginal E30 M3 (215hken) før og selv om jeg muligens får litt hets når jeg skriver dette så gav ikke den bilen meg det HELT store. Bilen var strøken,orginal og hadde meget gode kjøreegenskaper osv,og jeg vet det kjøres fort med disse bilene på bane. Men jeg likte ikke å måtte piske og tyne bilen får å oppnå noe. Savnet etter 6`er og litt bunndrag ble for stort.

Så nå jaktes det på E30 M3 karroseri med noe gøy oppi 8) Bør vær godkjent hos BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare sei da,sinnsykt fin bil.Har ikkje sett den her på fastlandet.

Takk for da du :D

Nei eg har berre våre på husnes med bilen den dagen eg kom heim fra tyskland i fjor høst,så da e ikkje så rart du ikkje har sett han :P Han står fint heima i varm og god garasje 8)

E ikkje på jakt ette ny bil og båt til sommaren altså? :wink:

Ska få ein fin pakkepris på caben og denna: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Savner E30 caben min... Lyst på en sommerbil igjen. Må tine meg opp etter vinteren her oppe :) Har du anledning til og ringe meg evt sende meg en sms/mail med nr ditt?

Mvh Pål.

Tlf 41 60 87 60

Beklager at annonsen manglet tlf.nr.

Mitt nummer er: 92812903

Er hjemme frem til tirsdag 12.feb,etter det er det nye 4uker på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...