Kaptein Vom Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Gi beskjed om du skal ha motstanden, jeg har en som er i orden. Kan sende den
The StigMeister Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Gi beskjed om du skal ha motstanden, jeg har en som er i orden. Kan sende den Den koster imellom 3-500 kr ny! Så hvis du har en bra pris så er jeg med;) Men skal først sjekke om den er ødelagt imorgen!
Nupen1 Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Nei den ligger på pas, sia. Må fjerne dekselet under hanskerummet, så ligg den over ''bein blåseren''
Nupen1 Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Nei den ligger på pas, sia. Må fjerne dekselet under hanskerummet, så ligg den over ''bein blåseren''
The StigMeister Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Nei den ligger på pas, sia. Må fjerne dekselet under hanskerummet, så ligg den over ''bein blåseren'' Takker:D
Kaptein Vom Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Den koster imellom 3-500 kr ny! Så hvis du har en bra pris så er jeg med;) Men skal først sjekke om den er ødelagt imorgen! Hvis den koster så lite, er det ikke lønnsomt å montere brukt. Hadde det vært min bil ville jeg kjøpt en ny.
bmwj Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Det kommer jo helt an på hvor stiv i prisen du er da
The StigMeister Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Hvordan ser en motstand ut? Noen som har linker til bilder? Jeg har både sett på passasjer og sjofør siden. men jeg er vel blind siden jeg ikke ser den
Dirty Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 sitter på selve varmeaparatet . en av de som fører varmen ut i bilen! faen vanskelig å forklare! kablene er grønne! er ikke noe annet der stresset som faen selv før jeg fant den! og da følte jeg meg veldig dum etterpå hhehe.
The StigMeister Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Tror jeg fant den! Tok bilder av den, men klarer ikke å legge de ut her. Etter at jeg tok den ut, å satt den tilbake igjen da jeg bare skulle prøve for å se om den kansje funka. Så funka den pinadø Men det ble en rar lukt etterpå! litt sånn svilukt på en måte. Men det virker som det gir seg etterhvert
The StigMeister Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Etter at jeg tok ut denne dingsen for så å sette den inn, så funka varmeapparatet som normalt igjen Så jeg trodde jo at det bare var litt dårlig kontakt. Men nå funker varmeapparatet bare på fullt igjen Er dette motstanden? Ble litt usikker.
frodekrs Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Slik såg min ut: http://www.motortechnik.no/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=3&CategoryID=25&MasterProductGroupID=150&ProductGroupID=397&ProductID=14687&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d9%26ModelID%3d3%26CategoryID%3d25%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Varmeapparat+og+klimaanlegg Jeg koplet fra min gamle og på igjen. da funka den igjen. men den dreiv å fjuska litt. av å til d slutta å virke så jeg kjøpte ny. Min låg på sjåfør sida. tok vekk plata over pedalane og mot mitt konsollen langt oppi der en plass. festa med 2 små umbrako skrua. Det var det vertfall på både min å dama sin. 92 og 96mod. begge med digitalt klima.
The StigMeister Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Slik såg min ut:http://www.motortechnik.no/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=3&CategoryID=25&MasterProductGroupID=150&ProductGroupID=397&ProductID=14687&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d9%26ModelID%3d3%26CategoryID%3d25%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Varmeapparat+og+klimaanlegg Jeg koplet fra min gamle og på igjen. da funka den igjen. men den dreiv å fjuska litt. av å til d slutta å virke så jeg kjøpte ny. Min låg på sjåfør sida. tok vekk plata over pedalane og mot mitt konsollen langt oppi der en plass. festa med 2 små umbrako skrua. Det var det vertfall på både min å dama sin. 92 og 96mod. begge med digitalt klima. Da må jeg se kjike oppi der Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå