Gå til innhold

Motstanden i varmeapparatet er gåen(e36) Hjelp!

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den koster imellom 3-500 kr ny! Så hvis du har en bra pris så er jeg med;)

Men skal først sjekke om den er ødelagt imorgen!:)

Hvis den koster så lite, er det ikke lønnsomt å montere brukt. Hadde det vært min bil ville jeg kjøpt en ny.

Skrevet

sitter på selve varmeaparatet . en av de som fører varmen ut i bilen! faen vanskelig å forklare! kablene er grønne! er ikke noe annet der :P

stresset som faen selv før jeg fant den! og da følte jeg meg veldig dum etterpå hhehe.

Skrevet

Tror jeg fant den! Tok bilder av den, men klarer ikke å legge de ut her.

Etter at jeg tok den ut, å satt den tilbake igjen da jeg bare skulle prøve for å se om den kansje funka. Så funka den pinadø :D

Men det ble en rar lukt etterpå! litt sånn svilukt på en måte. Men det virker som det gir seg etterhvert :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Etter at jeg tok ut denne dingsen for så å sette den inn, så funka varmeapparatet som normalt igjen :) Så jeg trodde jo at det bare var litt dårlig kontakt. Men nå funker varmeapparatet bare på fullt igjen :(

Er dette motstanden? Ble litt usikker.

3pouc9323z5y76q6lark.jpg

Skrevet

Slik såg min ut:

http://www.motortechnik.no/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=3&CategoryID=25&MasterProductGroupID=150&ProductGroupID=397&ProductID=14687&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d9%26ModelID%3d3%26CategoryID%3d25%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Varmeapparat+og+klimaanlegg

Jeg koplet fra min gamle og på igjen. da funka den igjen. men den dreiv å fjuska litt. av å til d slutta å virke så jeg kjøpte ny.

Min låg på sjåfør sida. tok vekk plata over pedalane og mot mitt konsollen langt oppi der en plass. festa med 2 små umbrako skrua.

Det var det vertfall på både min å dama sin. 92 og 96mod. begge med digitalt klima.

Skrevet
Slik såg min ut:

http://www.motortechnik.no/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=3&CategoryID=25&MasterProductGroupID=150&ProductGroupID=397&ProductID=14687&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d9%26ModelID%3d3%26CategoryID%3d25%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Varmeapparat+og+klimaanlegg

Jeg koplet fra min gamle og på igjen. da funka den igjen. men den dreiv å fjuska litt. av å til d slutta å virke så jeg kjøpte ny.

Min låg på sjåfør sida. tok vekk plata over pedalane og mot mitt konsollen langt oppi der en plass. festa med 2 små umbrako skrua.

Det var det vertfall på både min å dama sin. 92 og 96mod. begge med digitalt klima.

Da må jeg se kjike oppi der :D Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...