L-V.H Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Selger min klister maskin pga eg trenger penger til nye front som eg klarte og knuse i dag.. kutter 65 cm bredt. følger med 3 kutteblader. følger med alle kabler. Er ein konge maskin. har kun kuttet rundt 2 meter med vinyl med den. selges for 4500 kr + frakt.
L-V.H Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 lekte meg litt på glattå så var det is der eg trudde det va snø.. så va det rett inn i ein mur.. ehhe og det gjekk drit seint.. men se resultatet.. sjugt..
Magnus F Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 kutter deb akkurat slik man vil ha det? trenger man noe eget program på pcen som man lager dette i?
L-V.H Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 ja den kan kutte slik du vil ha den. finnes nesten ikke begrensninger.. kutter sjugt bra.. trenger et program til pcen ja.. dette kan medfølge.
iNthe Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 kan bytte den i en original m3 frontfanger? som ikke er kræsjet send isåfall PM
E36Cab1 Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Heh....hva ER dette for noe egentlig slags maskin??
MGR Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 kutter vinyl, altså "klistremerker" til å ha på bilen, dekor, eller hva du vil kalle det:P viss jeg ikke har forstått helt feil:P
boost Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 følger det med noe klistermerke/venyl. farger å sånt? alder? mye koster det for ein rull? sånn ca? vekta på maskina? får du sendt den i posten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå