EirikL Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Så fortjent, så fortjent. Fjott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Så fortjent, så fortjent. Fjott Så vondt-av alle-andre, så vondt-av-alle-andre. Leke-snut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 damn som sagt tidligere...Satsningen var det ikke no å utsette på vaffal Få se noen bilder før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 hehe ja aplaus før satsinga nu e d mye ?? han har væll lært nåkka nu:lecture: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Satsa litt vel mye han der.... litt for mye ting langs veien til at jeg hadde turt iaf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Det var en fæl kontra han fikk på slutten, og en sinnsyk fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Jada, det er en kamerat av meg. Totalvraket bil, og hengeren måtte repareres for 30. 000. Slår ikke rekorden min nå i sommer. Var ute og kjørte lettmotorsykkel, endte opp med kondemnert lettsykkel og reprasjon på 60 000kr og noe smått noe for pickup`en jeg "snaua" litt borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå