vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Ble nydelig... Bra du lager liv i tråden igjen, bilen er bare utrolig pen. Blitt noen updates på e36`n da?
j_b Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 holde liv i tråden vettu e36'en ja, jada, knakk en stikk aksling for ikke så lenge siden, da den skulle flyttes.. har ikke tid til å kjøre den i det hele tatt..
bad_ip Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 er det litt feil på den da? Hehe, nei. Ikke mye å sette fingeren på Var ikke sånn ment, hehe.
matss Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Denne M3'en gikk jeg forbi for ikke så lenge siden da den stod parkert i ei gate mellom Kiwi og Martin's i Lillestrøm! Fy **** så rå bil! Måtte stoppe opp å ta en nærmere titt jeg!
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 har lest hele greia her, å kom fram til at neste bil blir e46 elsker bilen din
j_b Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 er noen mnd sist jeg skrev noe her.. har koset meg med bilen før og etter jobben i sommer. la den ut for salg i tillegg, men var kun innbytte så jeg bestemmer meg og beholde den. ett år til. nå begynner jeg å bli lei fargen på bilen igjen. vurderer om jeg skal lakkere den eller bare sette på folie... jeg har ikke noe gode priser på folie, men på lakkering har jeg det.. men gjør det noe skade på karrossi hvis den blir lakkert for mye? er det noen som vet?
///Mysild Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 er nok ikke det... en kompis av meg mattet ned bilen hver vår hehe... men selvfølgelig... den blir jo tung etterhvert med mange lag lakk på ^^ hehe.... nei da
j_b Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 hehe, det var det jeg tenkte også men er det noen her som kjenner noen folie montør som har greie priser?
Spiritus Sancti Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Kjenner en som driver med folie i Larvik. Send meg en PM hvis du er intr i nr hans..
j_b Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 jeg trenger og fikse felgene mine også. er noen skader, tenkte og lakkere dem opp igjen også, er det noen flinke som kan anbefales?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå