Alex88 Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 update plan: klar angel eyes lys- på bilen strassenteck komplett frontspoiler-bestilt csl bakluke- bestilt csl carbon dørsider- bestilt csl midtkonsoll- bestilt csl diffuser- bestilt hel carbon csl style diffuser- inne(billig, dritt og ubrukelig) led lykter bak- fikses i sverige klar signallys foran- på vent carbon motordeksel- inne, men solgt videre carbon panser grill- inne carbon panser grill oppe- på bilen sølv carbon rundt instrumentpanel- inne sølv carbon skjerm grill- inne xenon i grøftelys 12000k- inne xenon i fjernlys 12000k- inne sterke xenon pære i nærlys 10000k- inne 20"iForged hjul i gullfarge, kjøpt brukt- på bilen KW v2- bestilt xenon farge i innvendig lys- skal bestille skifte til hvit farge i instrymentet- skal bestille nye planer hamann carbon gtr sideskjørt style- inne csl alcantara ratt- bestilt- kommer ikke bredde/valse bakskjermer 1cm på hver side- på vent til mars- drøye til jeg skal om lakkere bilen stebro eksos, ende potter- inne viterdekk på 19"orginal felger- bestilt- kom aldri csl orginal felger- bestilt- kom aldri oppgradere til csl bremse kalipper og skiver foran- droppe sølv carbon interiør lister- bestilt- kom aldri nye sideblink lys- inne titan farge lyktedeksel- inne carbon liste i b-stolpe- inne større smg padle i allminium- inne carbon emblem i panser og bakluke- inne stebro front section- inne Hei rå bil Lykke til med planene. Jeg ser at du har bestilt ny ratt også lurte jeg på om du selger det gamle m3 rattet? hei, joa, selger den om den nye kommer.. men det har tatt par mnd'er nå.. du har m3 jo, trenger du nytt ratt? muligens jeg bare trekker om på det ratte jeg har for 2500,- enn å kjøpe ett nytt for 4500,- Yes har en M3 Men vil bruke rattet til et annet prosjekt jeg har, men si ifra hvis du skal selge det Sett fremgangen på bilen din, stå på. Lykke til videre
j_b Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 shit happens Faen, det var syn Hva skjedde? noen rygga på meg og stakk av..
Alex88 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 shit happens Faen, det var syn Hva skjedde? noen rygga på meg og stakk av.. Faen, drittunger Det er vel ingen aprilspøk vel?
Alex88 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Ser at du selger CSL cabon bakluka, skal du ikke ha den på bilen alikevel?
j_b Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Ser at du selger CSL cabon bakluka, skal du ikke ha den på bilen alikevel? har orginal csl luke som jeg skal hente på torsdag...
Alex88 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Ser at du selger CSL cabon bakluka, skal du ikke ha den på bilen alikevel? har orginal csl luke som jeg skal hente på torsdag... Nice
j_b Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 har fått sett på stebro eksosen.. forskjellen på en eisenmann og stebro og enda en forskjell
vetu03 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Sinnsykt masse kule ting du har fått på denne nå da... Ble sinnsykt tøft med de felgene og eksosen.. Stå på! Drømme prosjekt detta.
j_b Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 få ut film med litt lyd på her da:) hmmm, hvordan gjør jeg det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå