Alex88 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 få ut film med litt lyd på her da:) Det hadde vært no Brooooooom BrOoOoOoOoOom
j_b Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 hadde et bilde der vi testa eisenmann potten på også, lyden var ganske lik orginal lyden da..
j_b Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 som regel skal det bli endring i planene, blir ikke noe nye deler imorgen.. men det skulle bli på lørdag... gud vet om det blir lørdag eller ikke..
Alex88 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 som regel skal det bli endring i planene, blir ikke noe nye deler imorgen..men det skulle bli på lørdag... gud vet om det blir lørdag eller ikke.. Faen så det blir ingen orginal CSL bakluke
j_b Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 som regel skal det bli endring i planene, blir ikke noe nye deler imorgen..men det skulle bli på lørdag... gud vet om det blir lørdag eller ikke.. Faen så det blir ingen orginal CSL bakluke joda, det blir, den har vært der og venta på meg i 4 mnd. ferdig lakka og alt, skal bare montere den rett på.. jeg får vente til lørdag og se om det blir noe csl luke og andre diverse ting..
Alex88 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 som regel skal det bli endring i planene, blir ikke noe nye deler imorgen..men det skulle bli på lørdag... gud vet om det blir lørdag eller ikke.. Faen så det blir ingen orginal CSL bakluke joda, det blir, den har vært der og venta på meg i 4 mnd. ferdig lakka og alt, skal bare montere den rett på.. jeg får vente til lørdag og se om det blir noe csl luke og andre diverse ting.. hehe får legge inn flere bilder når du oppnår nye resultater
j_b Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 det ble ikke noe nye deler på lørdag, skulle bli på søndag, men ble heller ikke noe av. men skulle bli neste lørdag, så vi får se igjen om det blir noe nytt da...
Alex88 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 det ble ikke noe nye deler på lørdag, skulle bli på søndag, men ble heller ikke noe av. men skulle bli neste lørdag, så vi får se igjen om det blir noe nytt da... Jaja sånt skjer Da for vi vente en uke før noe annet skjer. Det samme har skjedd med meg også Sånn er livet
Alex88 Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
j_b Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
Alex88 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
opt Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå