j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
opt Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Greit å ikke ta alt på en gang, da blir det gøy lenger. Jeg husker sikkert feil jeg da, mente du skrev at du skulle selge de CSL dørsidene pga du skulle ha custom interiør.
j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Greit å ikke ta alt på en gang, da blir det gøy lenger.Jeg husker sikkert feil jeg da, mente du skrev at du skulle selge de CSL dørsidene pga du skulle ha custom interiør. sant det, men det har vært forandring frem og tilbake hele tiden.. men innvendig vil bli sånn her 'orginal' så lenge... har vurdert å kjøpe hus, så jeg må ta det litt med ro med prosjektet hvordan går det med m3'en din?
j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Lekker bil gitt bilen din er ikke noe mindre lekker den
Alex88 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 den stebro eksosen er så grom!! har ikke fått testa den helt ut før igår da jeg dro en liten tur inn til sverige.. er det noen som vet hvordan man setter en lydklipp her?
j_b Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 sånn skjer, er nesten vant til det også..[/quHar du gjort no fremgang i det siste med bilen?
vidarius Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 +1 men ser ut som du mangler emblem foran på de 2 nederste bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå