///Magnus Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Skru det rett i fangeren, det har jeg gjort.Da blir det minst mulig dilldall forran der. hmmm, du mener vel ikke jeg skal skru den rett på fangeren med 2 skruer nå vel?? kanskje jeg bare kjører uten skilter foran så lenge... frem til jeg drar til BT og hente ny skilt(det er bare bulker i dene her) Jo, mitt er skrudd rett i fangeren med to skruer. Hadde det av nå da jeg polerte bilen, og vurderte å kjøre uten inntil jeg evt fikk tilsnakk. Men satt det på igjen igår da det uansett dekker veldig lite av luftinntaket forran der, når det bare er skiltet og ikke masse plater og holdere.
mcfire Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Sukk... "våte drømmer" For en vanvittig lekker bil du har!! Jeg SKAL HA selv en dag :)
j_b Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 tar vekk skilten så lenge jeg, men jeg er så treg, vet ikke når jeg kommer til å gjøre det engang. jeg har vurdert å lakke felgene hvite, lakke kanten også. er så lei å vaske dem skikkelig hele tiden men er redd for å angre traff kanten her om dagen med dem.........................................
j_b Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Sukk... "våte drømmer" For en vanvittig lekker bil du har!! Jeg SKAL HA selv en dag :) takker
j_b Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 da har jeg fått kjøpt komplett powerflex foringer understellet. skal på service neste uke for å skifte olje/filter, sjekke hvorfor utetemperaturen er fortsatt -40, og hvorfor spylevæske lyset lyser når den er full og bytte alle foringer. etter det skal den på 4-hjulskontroll. har bestilt nye sommerdekk, og skal lakke hjulene i en annen farge. skal lakke hele felgene i to farger bakfanger trenger å lakke på nytt..
Alpine White Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Rå bil Tøft med Vorsteiner lip og csl bakluke! Gleder meg til å se hvilken farge felgene får
Alpine White Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Tok visst feil jeg , var ikke Vorsteiner front, men Strassentech. Beklager!
j_b Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Rå bil Tøft med Vorsteiner lip og csl bakluke! Gleder meg til å se hvilken farge felgene får skal bare få fram stål trådene så er dem klar til å ta av dekkene og sende til lakkering.
isanfa Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Hva er det egentlig med den frontfangeren din? Er leppa og dekslene rundt tåkelysa sparklet ilag med fangeren?? Skal selv ha lik fanger med lepp og lyktedeksler.
LianLi Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 De nye sorte felgene var jo enda bedre imo. Har du montert KW v2 settet, det skal vel være ganske bra, hva syns du?
j_b Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Hva er det egentlig med den frontfangeren din? Er leppa og dekslene rundt tåkelysa sparklet ilag med fangeren?? Skal selv ha lik fanger med lepp og lyktedeksler. den er støpt inn på på orginal fanger ja. men det er gjort mer enn bare støpe inn, hvis du ser nærmere på den detaljen over lyktet, ligner litt på csl detalj. men det er sprekk på carbon klar lakken da. skal be en venn å ta av støpt av fanger så han kan lage flere til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå