j_b Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 De nye sorte felgene var jo enda bedre imo.Har du montert KW v2 settet, det skal vel være ganske bra, hva syns du? har montert det ja og stivna den mer enn normal. syns den funker greit jeg
j_b Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 det skal bli en del carbon detaljer innvendig. kjenner en som legger på carbon på nesten alt! han skal legge carbon på orginal deler, så passformen skal være 100%.
gaasen Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Gullhjula var uten tvil de peneste hjula. Lim på skiltet foran slipper du de stygge skruvene
j_b Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Gullhjula var uten tvil de peneste hjula. Lim på skiltet foran slipper du de stygge skruvene skal det når jeg blir bedt om det
vetu03 Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Gullhjula var uten tvil de peneste hjula. Lim på skiltet foran slipper du de stygge skruvene Ingen tvil om det, gull felgene er uten tvil de råeste... De er helt sinnsyke!!
j_b Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Gullhjula var uten tvil de peneste hjula. Lim på skiltet foran slipper du de stygge skruvene Ingen tvil om det, gull felgene er uten tvil de råeste... De er helt sinnsyke!! en annen farge har gjort seg noe det...
j_b Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Syntest de er fine i den gull fargen jeg.. de er fine ja, men litt lei av polere kanten hele tiden..
stianw Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 få noen på eit reklame studio til å lage lite skilt til deg i folie som du limer rett fangeren. det har eg gjort på fleire biler
stianw Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 det spørs vel litt. eg har ikkje fått noe problem med det
j_b Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 få noen på eit reklame studio til å lage lite skilt til deg i folie som du limer rett fangeren. det har eg gjort på fleire biler høres som en god idè
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå