j_b Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 faen, det er trangt her, har så vidt plass til filter nå... må finne på en løsning.. skal montere xenon lys i nær og tåkelys, så skal den vaskes og poleres, da sksal jeg få med bedre bilder.. og ja, ang e46, så er bilen ferdig lakkert, venter løse deler på tørk så skal alt monteres igjen. også la den stå i 7 dager til, matt slipe den og 3 lag klar lakk til(tilsammen 7 lag klarlakk) så er den ferdig. fargen får dere dømme selv. jeg er vet ikke hva jeg skal si... kan nevne hva som er gjort her, ikke jeg som har gjort da slipt hele bilen grunning slipt vann slipt demontere løse deler lakkert bilen og alle løse deler i svart x 2 lakkert den ene effekten lakkert den andre effekten lakkert den tredje effekten tjukk lag klar lakk x 2 det det som er gjort, videre skal den montere alle løse deler stå stille i 7 dager matt slipe klar lakk 1 klar lakk 2 klar lakk 3, 4 og 5 gla jeg ikke er lakkeren..
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Blir en virkelig bra bil park du får deg, glad jeg slipper den regninga på lakken på E46en. Hva kalles den fargen?
S.Nilsen Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Er det kamelon lakk på E46n? så sån ut på bilde
j_b Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 det er ikke karmelon lakk nei, den skifter ike farge som den. jeg fikk en sån farge greie, også valgte jeg bare ut en farge
Spiritus Sancti Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Jeg vet om en som har for mye penger.. Trallalalala
j_b Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Jeg vet om en som har for mye penger.. Trallalalala du vet om den jeg vet også??
vetu03 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hmm, syntes fargen på e46`n så litt kul ut jeg... Men få lagt opp noen flere bilder av den også... Hvor kjøpte du foresten Carbon innsuget til e36n? og egentlig e46`n også.
j_b Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Hmm, syntes fargen på e46`n så litt kul ut jeg... Men få lagt opp noen flere bilder av den også... Hvor kjøpte du foresten Carbon innsuget til e36n? og egentlig e46`n også. kjøpte den e36 fra bekjent i tjekkia og e46 brukt i sverige.. håper jeg får like fin lyd på e36 som e46..
vetu03 Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hmm, syntes fargen på e46`n så litt kul ut jeg... Men få lagt opp noen flere bilder av den også... Hvor kjøpte du foresten Carbon innsuget til e36n? og egentlig e46`n også. kjøpte den e36 fra bekjent i tjekkia og e46 brukt i sverige.. håper jeg får like fin lyd på e36 som e46.. Okey;) Ja, er sinnsykt fin lyd i de carbon innsugene... Har ikke kjennskap til om det blir noe rå lyd av alu innsug da`?
j_b Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Hmm, syntes fargen på e46`n så litt kul ut jeg... Men få lagt opp noen flere bilder av den også... Hvor kjøpte du foresten Carbon innsuget til e36n? og egentlig e46`n også. kjøpte den e36 fra bekjent i tjekkia og e46 brukt i sverige.. håper jeg får like fin lyd på e36 som e46.. Okey;) Ja, er sinnsykt fin lyd i de carbon innsugene... Har ikke kjennskap til om det blir noe rå lyd av alu innsug da`? har ikke noe kjennskap der nei.. carbon innsug er tingen for meg. er grunner for jeg liker carbon innsug
///Magnus Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Gud som du styrer med disse bilene dine - hehe... Jeg har ikke noe problem med det altså, men er det ikke litt kjedelig å aldri bli ferdig liksom? Har vel ikke lest alt i denne tråden, men hvorfor ny lakk på E46en? Og en slik omfattende lakkjobb må jo koste en formue med så mye lakking og demontering/montering?
j_b Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 hehe, betalte ikke full pris nei ville lakke den pga jeg ble rygget på, og fikk spandert det meste fra forsikring. måtte bare betale for lakken og fargen var langt overrrrrrrr forventningen
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Få opp noen flere bilder da! Og gjerne av e34'n også..
j_b Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 alt er ferdig pakket sammen. skal bare få vasket bilene og polere dem så skal jeg ta noe hel bil bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå