Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg har den lyse toninga på min M3, den trorjeg går fint i mellom oss BT og de andre sure gutta.

det vil jeg tro også, the fleste bt er blinde :D

Skrevet

Likte den E46en. Den var rå. Blir du stoppet ofte pga carbonleppa foran? Vurderer en en slik en? Men foresten kom på det nå. Har du en kompis som har en Svart Mercedes C63 AMG?

Skrevet
Likte den E46en. Den var rå. Blir du stoppet ofte pga carbonleppa foran? Vurderer en en slik en? Men foresten kom på det nå. Har du en kompis som har en Svart Mercedes C63 AMG?

var bare en gang jeg ble stoppa, pga jeg glemte å sette på den nye oblaten, har ikke noe med leppa og gjøre. han som har den amg kaller jeg for onkel :D

er det du som har en svart m3 med brun interiør?

Skrevet
Savner noen bilder av M5`n her Mister :wink:

Har ikke den også fått seg ny lakk?

hehe, det kommer, har fått nytt lakk på den også, men mangler noen lister, skal ta skikkelig bilder når alt er på plass :D

Skrevet

var bare en gang jeg ble stoppa, pga jeg glemte å sette på den nye oblaten, har ikke noe med leppa og gjøre. han som har den amg kaller jeg for onkel :D

hehe. Jeg har en sølv M3 og en blå ombygd en. Han kom bak meg fra trondheimsveien oppover til Bislett Kebab ved uno bensinstasjonen. Begge holdt ikke miljøfartsgrensen kan du si :P hehe. Den mercedesen hans flyr:P

Skrevet

Lakka alle 3 bilene dine faktisk! Hah, greit du får ting billig, men du bruker alt for mye penger på bil!

Håper du skal ha e28 m5, e39 m5, e60 m5, e30 m3, e92 m3 etterhvert også? Sånn at du har noe flere biler og lakke tenker jeg på:P

Skrevet
Lakka alle 3 bilene dine faktisk! Hah, greit du får ting billig, men du bruker alt for mye penger på bil!

han kan jo gjøre som han vil, hans biler

Bra noen gjør det:) Så har vi noe å se på...

Skrevet

hehe. Jeg har en sølv M3 og en blå ombygd en. Han kom bak meg fra trondheimsveien oppover til Bislett Kebab ved uno bensinstasjonen. Begge holdt ikke miljøfartsgrensen kan du si :P hehe. Den mercedesen hans flyr:P

den amg flyr ja :D den er helt gromt den der :D

ikke mange biler på gata kjører fra den, han har en tung høyre fot også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...