Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Dere trenger strengt tatt ikke å quote alle postene på denne siden? Ihvertfall ikke når man skal svare på posten over:)
vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Likte du ikke stebro potta? Bråker vel en del mer enn Eisenmann og Eisenmann er mye mer lik orginal lyd + litt til.. Foresten, noen av dere som har erfaring med El Diablo potter, har en følelse av at det bråker litt mye kanskje... Og samme med Supersprint Race eksosen, vært borti denne? sinnsykt rå lyd, men bråker vel en del? Og ossen blir lyden om man driter i Grenrør og midtpotte på supersprint? Hvis noen har noen som helst peiling?
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Likte du ikke stebro potta? Bråker vel en del mer enn Eisenmann og Eisenmann er mye mer lik orginal lyd + litt til.. Foresten, noen av dere som har erfaring med El Diablo potter, har en følelse av at det bråker litt mye kanskje... Og samme med Supersprint Race eksosen, vært borti denne? sinnsykt rå lyd, men bråker vel en del? Og ossen blir lyden om man driter i Grenrør og midtpotte på supersprint? Hvis noen har noen som helst peiling? Jeg aner ikke. Tenker på å kjøpet et annlegg, men valget står mellom Gruppe m eller Supersprint Race men bare bakpotta. Er kjempe usikker
j_b Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Likte du ikke stebro potta? den er like grom som gruppe m, men det bråker litt ikke bra for der jeg bor, pleier å dra tidlig og komme hjem sent på natta, ikke bra for nabolaget
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Likte du ikke stebro potta? den er like grom som gruppe m, men det bråker litt ikke bra for der jeg bor, pleier å dra tidlig og komme hjem sent på natta, ikke bra for nabolaget hehe, du har jo også carboninnsug også Jeg skjønner hva du mener, nabone mine er ikke særlig glad heller. Hvordan er lyden med innsuge?
vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hvor får man kjøpt gruppe M da? Syke priser det eller?
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hvor får man kjøpt gruppe M da? Syke priser det eller? Du for spørre bui_johnny han har stebro potte kanskje han selger den, han sa den var litt gruppe m Ellers tro jeg du kjøpe fra nettsider fra USA. Har ikke sett Gruppe M i norge.
vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hvor får man kjøpt gruppe M da? Syke priser det eller? Du for spørre bui_johnny han har stebro potte kanskje han selger den, han sa den var litt gruppe m Ellers tro jeg du kjøpe fra nettsider fra USA. Har ikke sett Gruppe M i norge. Nei, må jo seff kjøpe fra USA Hørte på noen lyd klipp nå, rå den!! Men tror jeg liker lyden i Supersprint bedre, men da må man bare ha bakpotta.. hvis man har alt er jo lyden helt sinnsykt, kommer ikke til å ta lang tid før man blir annmeldt.
j_b Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 gruppe m er det noen som har i norge, noen kjøper det og selger det igjen etter en kort stund.. innsuget er noe for seg selv, den lyden er bare helt gromt, ikke at den er høyt eller noe, men selve lyden, er bare må ha er helt lik csl liksom..
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 gruppe m er det noen som har i norge, noen kjøper det og selger det igjen etter en kort stund..innsuget er noe for seg selv, den lyden er bare helt gromt, ikke at den er høyt eller noe, men selve lyden, er bare må ha er helt lik csl liksom.. Må høre ditt en gang Vurderer carboninsug til neste bil, bare vente til jeg finner den rette
vetu03 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Du som hadde kjørt ut ved kjellstad idag? Håper ikke det
j_b Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Du som hadde kjørt ut ved kjellstad idag? Håper ikke det jeg var ikke der da skjedde, men kom en time etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå