Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok.

På med sommerfelgene snart? De er tøffe altså.

det er sommer felger på bilen nå den :D hvis det er de gull felgene du snakker om så venter jeg til vinteren er over først :D

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
SInnsykt den bilen der... Liker den døds godt! Ja, sommer felgene dine er tøffe!

jo da, de er tøffe dem, men tviler sterkt på at dem kler bilen nå, får ellers bare lakkere dem hvis de ikke kler bilen.. :wink:

Skrevet
ble smårar i øya med å stirre på bildene her..:) Knalltøff bil;) No liv hos Tan om dagen da?

hehe, håper du mener noe positivt da :D

hos Tan er det alltid mye å gjøre der!

Skrevet
Syk, syk lakk :D Likte'n!

Hva er greia med Sarspborg-skilter?

hvilken greie mener du? er små trøtt så er ikke fult med..

Skrevet
Siden du sa at du skal dra til mk motorsport for en skikkelig ecu tuning, skal du til tyskland? Er det Alpha-N du skal ha til airboxen?

skal til tyskland ja, de skal ha bilen på rulle benk og gjøre det skikkelig. kunne ha sendt ecu til kelleners også, men det blir ikke samme som mk sitt opplegg, lage den riktig Alpha-N for carbon innsuget, og for eksosen, de reimhjulene og kammene.. tror det vil komme på 360-370 sugehster :D

bor du på furuset? eller m3 står parkert på furuset?

• 2 weeks later...
Skrevet

møtte en bekjent av en kompis som hadde en ferrari, fikk en prøve tur, og kan si at m3 er ikke noe tregere! :D

men lyden til ferrarien er bare så grom!

klu37q2iqxdkmfcwjk57.jpg

esdiz86d65kx9ofi139s.jpg

Skrevet

Tøff den der, men 360 Spider er nok den minst pene Fællali'n av de litt nyere typene.

E46 M3'n din bui_johnny er hottere synes jeg :)

Skrevet

åfyfaederenjakob så herlige planer, fine detaljer, fine innkjøpte produkter, fin fremgang , fin bil osv osv.

veldig spesiell lakk da. Hvorfor valgte du akkurat denne lakken?

Jeg personlig ville nok hatt en annen lakk, men alle har vi forskjellig syn:)

har ikke sett tråden din før.. dette er jo noe av det råere! uten tvil!

Skrevet
åfyfaederenjakob så herlige planer, fine detaljer, fine innkjøpte produkter, fin fremgang , fin bil osv osv.

veldig spesiell lakk da. Hvorfor valgte du akkurat denne lakken?

Jeg personlig ville nok hatt en annen lakk, men alle har vi forskjellig syn:)

har ikke sett tråden din før.. dette er jo noe av det råere! uten tvil!

halla, takk for fine kommentar Jonr :D

den prøven jeg fikk av lakken var ikke helt som dette, men syns den ble ikke så verst heller da :D

• 2 months later...
Skrevet

lenge siden jeg har update her...

som de fleste vet så har bilen vært stjålet og funnet tilbake samme dag, men men, vi ser bort fra det..

bilen har blitt fikset opp de små tingene, skaden på front leppen, bak diffuser. og den mørke stygge solfilmen har blitt tatt ut.

det er også montert nye carbon smg padler, carbon interiør lister, carbon motor deksel, carbon radiator deksel.

har også carbon stabstag liggende som venter på nye skruer før den blir montert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...