Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
oppgradere til csl bremse kalipper og skiver foran- på vent

Nå vet jeg ikke hva du vil oppnå med en slik oppgradering, om det er bedre bremser eller for looken sin skyld, men er det for banekjøring finnes det sikkert bedre alternativer. Det koster kanskje like mye å oppgradere til CSL-bremser som det koster å gå rett på noe bedre uoriginalt. Thorleif her inne kjører mye på ringen med sin originale CSL, og det var såvidt jeg skjønte bremsene som kom først til kort der. Du kan jo høre med ham hva han satte på sin..

Skrevet
ser bra ut dette ja Johnny :D

men du har lyst på hvit m3?

har du solgt 3.2'n da eller?

har lyst ja, har hatt det i mange år nå..

hmmm, 3,2liter er fortsatt der du sist så den.. har noe planer for den, men venter litt..

ringte deg her om dagen, men tlf var slått av, pss9 er på vei..

jeg har kjøpt en carbon med justebar flab til e36 m3.. kommer snart, kan ta en bilde å vise deg om du er intresert.

johnny

Jeg kunne tenkt meg å sett bilde av den :)

Skrevet
oppgradere til csl bremse kalipper og skiver foran- på vent

Nå vet jeg ikke hva du vil oppnå med en slik oppgradering, om det er bedre bremser eller for looken sin skyld, men er det for banekjøring finnes det sikkert bedre alternativer. Det koster kanskje like mye å oppgradere til CSL-bremser som det koster å gå rett på noe bedre uoriginalt. Thorleif her inne kjører mye på ringen med sin originale CSL, og det var såvidt jeg skjønte bremsene som kom først til kort der. Du kan jo høre med ham hva han satte på sin..

hei,

jeg har stoptech 355mm 4pot kalipper bbk, men pga de 20" som jeg skal ha, passer ikke noe større kalipper enn orginalt på. men en slik csl oppgradering koster 1200$ full pris fra usa, altså skiver og kalipper foran. men det er ikke helt sikker enda, siden jeg fikk akkurat vite at de performance friction skiver er veldig bra, med bedre klosser er de nesten like bra eller bedre enn brembo 380mm 8 pot kalipper bremser.

men pga at bilen skal være til litt show, litt bane, mye hverdags bruk, passe på de 20" hjulene, så er det csl det beste alternative for meg, side the performance friction skivene koster nesten 5000,- pr stk og jeg har ikke noe rabatt der. grovt regna så det kan komme på ca 13000,- for det settet med klosser.

du skjønner sikkert min oppgradering nå vel? men hvis du eller har noe andre ideer/meninger/alternativer så bare si eller spør ut, liker å høre andres meninger slik at jeg kan få vite hva andre syns også..

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke felger du skal ha, men man får jo felger med BBC (BigBrakeClearance), men ellers så tåler orginale CSL-bremser banekjøring. Tror det har blitt litt oppblåst det med att orginalbremsene til CSL ikke tåler så mye banekjøring. Det er en nordmann (bosatt i Sverige) som kjører mye og raskt på Nürburgring, og han syntest orginalbremsene holder mer enn nok der. Han er minst like rask som Thorleif. Jeg ville ha satset på orginalskiver med PF-klosser, så sant du ikke tar deg råd til skivene til PF. De skal visstnok være utrolig bra. De stopper bedre enn 380 mm kit fra Brembo. Men utifra hva du kommer til å bruke bilen til, så ville jeg ha satset på orginale CSL-skiver og noen hardere klosser. Det kan hende PF-klossene blir litt for harde til vanlig bruk. De er tøffe mot skivene, og kan lage litt lyd.

Skrevet

da er

sølv carbon rundt instrumentet

carbon b-stolpe liste

inne, hentet det idag.

hel carbon csl style diffuser

carbon emblem til panser og bakluke

større smg skift padle i alminium

hentes imorgen, fikk ikke hente det idag, siden det må tolles og ble ikke tolles ferdig idag :evil::evil:

har fri imorgen, så da blir det litt i garasjen og montere noe deler på bilen :D

skal prøve å ta noen bilder av delene før montering..

Skrevet

Grattis med vanvittig fett prosjekt og fin bil.

Det er vel mange med meg som drømmer om noe slikt!

Gleder meg til å se det ferdig. fint å se at det ikke bare er "rikinger" som har mulighet for å anskaffe seg en slik en (kanskje en vakker dag :))

Men er nå imponert over at det går ann å ha en slik bil med lønning på 250' og bo i Oslo.

Lykke til!!!

Skrevet
Grattis med vanvittig fett prosjekt og fin bil.

Det er vel mange med meg som drømmer om noe slikt!

Gleder meg til å se det ferdig. fint å se at det ikke bare er "rikinger" som har mulighet for å anskaffe seg en slik en (kanskje en vakker dag :))

Men er nå imponert over at det går ann å ha en slik bil med lønning på 250' og bo i Oslo.

Lykke til!!!

hei, takk for den.

jeg bor fortsatt hjemme.. hehe..

Skrevet
Er omfattende planer... Lyst å gå ut med hva du har gitt for alt? Hehe

hehe, det er egentlig ikke noe hemmelig for meg, men har virkeligen ikke regna på det, dessuten så har jeg ikke betalt for alt. har betalt litt og litt, må jo alltid vente til første uka i mnd'en for å betale..

men kan si at jeg har meget gode priser på masse av delene..

for. eks. 4 x csl carbon dør sider og csl carbon midt konsoll får man egentlig ikke kjøpt hvis man ikke eier en csl, men med mange gode kontakt, gode venner og dems kontakt, fikk jeg det for ca 20 000,- nytt!! veil. pris ca 45 000,- for alt tror jeg.. og der gikk november lønna :?:?

ikke noe jule gaver til noen år!!!! skal bare kjøpe til meg selv :D:D

når du er så godt i gang med csl stasj skulle du jo hatt setene også da :D

baksetet i csl er det eneste baksetet jeg har sett som gir meg lyst til å sitte baki. kan kjøpe av deg setene du har jeg, hadde vært tøft å hatt i e30'n :D

Skrevet
Er omfattende planer... Lyst å gå ut med hva du har gitt for alt? Hehe

hehe, det er egentlig ikke noe hemmelig for meg, men har virkeligen ikke regna på det, dessuten så har jeg ikke betalt for alt. har betalt litt og litt, må jo alltid vente til første uka i mnd'en for å betale..

men kan si at jeg har meget gode priser på masse av delene..

for. eks. 4 x csl carbon dør sider og csl carbon midt konsoll får man egentlig ikke kjøpt hvis man ikke eier en csl, men med mange gode kontakt, gode venner og dems kontakt, fikk jeg det for ca 20 000,- nytt!! veil. pris ca 45 000,- for alt tror jeg.. og der gikk november lønna :?:?

ikke noe jule gaver til noen år!!!! skal bare kjøpe til meg selv :D:D

når du er så godt i gang med csl stasj skulle du jo hatt setene også da :D

baksetet i csl er det eneste baksetet jeg har sett som gir meg lyst til å sitte baki. kan kjøpe av deg setene du har jeg, hadde vært tøft å hatt i e30'n :D

hehe, det har jeg tenkt på også, men trenger varme seter i vinter, så jeg får ta det senere.. :D men de baksetene er kun for 2 personer, trenger plass til 3 noen ganger...

Skrevet

da er nye deler hentes inn

f1 shift paddle i allminium

05122007203.jpg

carbon emblem til panser og bakluke

05122007204.jpg

sølv carbon rundt speedo

05122007205.jpg

carbon deksel b-stolpe

05122007206.jpg

hb4 xenon kit 12000k grøftelys, kjøpt fra edge performance:)

05122007207.jpg

sterkere xenon pære 10000k

05122007208.jpg

hel carbon diffuser

06122007209.jpg

06122007212.jpg

angel eyes på plass

27112007197.jpg

har ikke fått gjort noe mer siden... pga jobb og julebord og greier..

men diffuser blir montert omgående.. litt lei det vanlige..

det skal bli solfilm på rutene også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...