uttis Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Hva slags dekk sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Jeg har fått 10Pmèr på noen timer her ser jeg. Orker ikke og svare på alle sammen. Skriver heller info her: Nokian 225.40.18 - 92w xl extra load Bakfelgene som er 9" brei har ET 35. Framfelgene har jeg ikke her, så får ikke sjekket! De subbet ikke på 40mm senk, og 7stk i bilen, på E46! Felgene selges ikke for under 4000kr. Jeg kan godt sende felgene med posten. Men kjøper betaler frakt. Hadde vært greit om du/dere kunne hentet de. Jeg skal ta bilde av hver enkelt felg/dekk og legge ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 rimelige felger det der, her er et sett for de som vil ha 9x18 hele veien. http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Kan vurdere å hente de hvis du forteller hvor i landet du befinne deg i! steinkjer sier ikke så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Ca 1 t 30 min nord for Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Disse burde forsvinne ganske fort - "Gratis bump" - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Da har jeg målt spordybde på alle dekkene, MIDT på felgen! Høyre framdekk: 4.5mm Venstre framdekk: 4.8mm Høyre bakdekk: 4.2mm Venstre bakdekk: 2.3 slitt ytterside! Alle dekka er slitt mer i ytterkant! Bilder : kantdybde bakfelger: Høyre bakfelg: ET og bredde på framfelger: Et og bredde bakfelger: Høyre bakfelg: Felgene på venstre side av bilen: Framfelg: Framfelg andre siden: Masse bilder og info. Felgene selges for bud over 4000kr. (Er mange som vil ha felgene) Selger de med en gang for 5000kr. Frakt blir rundt 250kr pr felg på posten? Om det blir mindre, får du selvsagt overskuddet tilbake ! Steinkjer ligger i Nord trøndelag, 12mil nord for trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Ikke svart på min PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar gt Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 har du hjula enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Har felgene enda ja! Har sendt deg pm amundja har også fått pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Bump. Er vel trange tider før jul tenker jeg! Men 18" er en fin gave til seg selv og bilen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Ser ut som felgene er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå