calimero Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Hei! Dette kan være et håpløst prosjekt, men "here it goes"... Jeg har en BMW e36 Coupe som det er orginal BMW kasett-spiller i. Pga pent orginal utseende i dashbord, ønsker jeg ikke å sette inn cd-spiller av annen type.. ØNSKET er å legge inn en cd-veksler! Har fått en BMW CD-veksler, men jeg har ingen aning om det går an å koble den sammen med kasset-spilleren! Jeg har fått vite på BMW-verksted at det ikke er lagt opp ledninger i bilen til cd-veksler bak.. Så i tilfelle montering, så må jeg legge veksleren i hanskerommet, eller kjøpe ledninger og legge den bak i bilen (noe som hadde vært best, syns jeg) Kommer dette til å funke? Passer disse to sammen? Hva slags ledninger trengs det? Jeg har lastet opp bilder av kasset-spiller og cd-veksler! Setter enorm pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calimero Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå